اپل ایرپادز 3 را معرفی کرد: بازطراحی، شارژ بی سیم، قابلیت spatial audio

به گزارش ایران عکس، انتها پس از دو سال و خرده ای و انتظار زیاد کاربران اپل، نسل سوم ایرپادزهای این شرکت با تغییرات طراحی کوچک و شارژ بی سیم و پشتیبانی از قابلیت صدای فراگیر spatial audio معرفی شدند.

اپل ایرپادز 3 را معرفی کرد: بازطراحی، شارژ بی سیم، قابلیت spatial audio

می توان گفت بعضی جنبه های طراحی ایرپاد پرو و ایرپادزهای اپل درهم آمیخته شده و ایرپادز 3 را ساختند. نسبت به اولین نسل ایرپادزها دارای شاخه ها یا گوشی های با ساقه های کوتاه تری هستیم. این ایرپادزها با قیمت 179 دلار از امروز برای پیش خرید عرضه شده و از هفته آینده وارد بازار خواهند شد.

عمر باتری این ایرپادزها به 6 ساعت افزایش پیدا نموده و در برابر آب و عرق مقاوم هستند. با استفاده از کیس سارژر آن ها می توانید در مجموع 30 ساعت از این ایرپادزها بهره ببرید.

اپل می گوید از کنترلرهای force sensor ایرپاد پرو در این نسل تازه استفاده نموده است و دارای درایورهای اختصاصی و اکولایزر قابل انطباق هستند تا به طور اتوماتیک خروجی صدا را تنظیم و بهینه نمایند.

نسل تازه ایرپادزهای اپل با شارژهای بی سیم MagSafe سازگاری دارند و از صدای فراگیر spatial audio که در گذشته فقط روی ایرپاد پروها در دسترس بود؛ سود می برند.

spatial audio قابلیتی است که باعث می گردد شما احساس کنید صدا از همه اطراف به سوی شما می آید و با چرخاندن سر، جهت صدا نیز تغییر پیدا خواهد نمود.

اپل روی تجربه کاربری صدای بسیار خوب تاکید دارد و می گوید فناوری Dolby Atmos در موسیقی ها با ایرپادزهای تازه آمیخته شده است. اپل تاکید دارد که این نسل از ایرپادزها هم مانند AirPods Pro و AirPods Max از قابلیت ردیابی سر در هنگام تماشای فیلم پشتیبانی می نمایند.

اپل می گوید عملکرد میکروفون ها را بهبود بخشیده است و دارای ویژگی AAC-ELD هستند؛ یک کدک گفتاری که باعث ارائه صدای با کیفیت Full HD می گردد و ارتباطات صوتی واضح و طبیعی در تماس های فیس تایم به دست می دهد.

برخلاف انتظار، در ایرپادزهای تازه خبری از نویز کنسلینگ فعال نیست. این نسل از ایرپادزها از پردازنده H1 و SiP (سیستم درپکیج) برای پردازش صدا بهره می برند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1859

به "اپل ایرپادز 3 را معرفی کرد: بازطراحی، شارژ بی سیم، قابلیت spatial audio" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل ایرپادز 3 را معرفی کرد: بازطراحی، شارژ بی سیم، قابلیت spatial audio"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید