بازی نفت آبادان برابر نساجی آسان نخواهد بود، اعتراض به داوری ها

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان شامگاه آدینه در نشست خبری پیش از بازی تیمش صنعت نفت آبادان برابر میزبانش نساجی مازندران اضافه نمود: سه بازی آخر تیم نساجی را بررسی کردیم و شکل بازی این تیم جسورانه و پرفشار است و درخط میانی نیز بازیکنان باتجربه ای دارد.

بازی نفت آبادان برابر نساجی آسان نخواهد بود، اعتراض به داوری ها

صنعت نفت گرفتار اشتباهات فردی است

وی، مشکل اصلی تیمش در سه بازی گذشته را ناشی از اشتباهات زیادی فردی بازیکنان تیمش بیان نمود و ادامه داد، در حالی که دربازی گذشته برابر تیم تراکتور تبریز می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، اما اشتباهات کاملاً فردی به تیم آسیب زد و در کسب امتیاز ناکام گذاشت.

وی ادامه داد، به هرحال بعد از انتها بازی های هفته سوم، کوشش کردیم تا تیم را تا قبل بازی با تیم نساجی ازنظر روحی و روانی آماده کنیم و تقریباً با آمادگی خوبی به مازندران سفر کردیم.

صنعت نفت به روزهای خوبش بازخواهد گشت

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت، که قطعاً تیم ما به جایگاه خودش در جدول و بازی های لیگ بازخواهد گشت و شکل تیم صنعت نفت نیز تغییر خواهد نمود.

منصوریان افزود، متأسفانه تیم صنعت نفت آبادان نسبت به تیم های دیگر لیگ برتر خیلی دیر تمرینات خودش را آغاز نموده و حتی بازی محبت آمیز و زمان برپایی اردوها نیز خیلی کم بوده است.

وی افزود: اعتقاد دارم که تیم ما مشکل دارد و مشکل اقتصادی برای همه تیم ها به نحوی وجود دارد، اما در پی سرو صدا و جار و جنجال مرسوم بعضی مربیان و باشگاه ها نیستیم.

وی ادامه داد، درست است که مشکل داریم، اما امید داریم که با پیگیری مدیران باشگاه، مسائل اقتصادی تیم صنعت نفت هم رفع خواهد شد و هرچند دیر خواهد شد، اما در آبادان با ریشه مردم خونگرم آن سوخت و سوز نمی گردد.

اعتراض ها به داوری ها در این فصل هم ادامه دارد

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در ادامه به گلایه های داوری نیز اشاره نمود و گفت، متأسفانه تا پیش از هفته چهارم، همه تیم ها به نوعی از داوری ها اعتراض داشتند و تیم صنعت نفت نیز یکی از این معترضین به داوری ها بوده است.

منصوریان گفت، امیدوارم دربازی فردا برابر تیم نساجی و بازی های آینده طوری باشد که ما مربیان بتوانیم خودمان را کنار خط قانونی زمین کنترل کنیم واز ناداوری ها اذیت نشویم.

به گزارش خبرنگاران، تیم صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 16 عصر شنبه 15 آبان در استادیوم شهدای ساری میهمان تیم میان جدولی نساجی مازندران است. تا انتها هفته سوم این رقابتها تیم نساجی مازندران با کسب یک پیروزی، یک تساوی ویک شکست 4 امتیاز در رده هشتم و تیم صنعت نفت آبادان با کسب 3 شکست در رده شانزدهم و انتهای جدول رده بندی این رقابت ها واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1968

به "بازی نفت آبادان برابر نساجی آسان نخواهد بود، اعتراض به داوری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نفت آبادان برابر نساجی آسان نخواهد بود، اعتراض به داوری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید