بنی تمیم: انتخابات شورای آسیا یک جنگ تمام عیار بود

به گزارش ایران عکس، نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران گفت: انتخاب من به عنوان دبیرکل شورای کشتی آسیا حاصل کوشش چند ماهه تیم دیپلماسی کشتی ایران بود.

بنی تمیم: انتخابات شورای آسیا یک جنگ تمام عیار بود

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، حمید بنی تمیم در خصوص انتخابات شورای کشتی آسیا گفت: انتخابات روز پنج شنبه برای مشخص هفت عضو جدید هیئت رئیسه شورای کشتی آسیا یک جنگ تمام عیار بود که خوشبختانه به نتیجه خوبی برای کشتی ایران و البته آسیا منجر شد.

وی ادامه داد: مجموعه رقبای غیرآسیایی، به دنبال این بودند که جا پای خود را در کشتی آسیا نیز باز نمایند اما به هرحال با کوشش منطقی و حساب شده تیم دیپلماسی کشتی ایران و چند کشور دیگر این موضوع محقق نشد و از سوی دیگر نماینده ایران از مجموع 33 رای، 21 رای را به دست آورد که این موضوع حاصل رایزنی و تعامل مناسب و صادقانه است.

بنی تمیم توضیح داد: قطعاً حضور نماینده ایران در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی و کوشش های خوب انجام شده توسط تیم دیپلماسی ایران علیرغم تمامی محدودیت هایی که داریم باعث شده است تا بتوانیم تعامل خوب و سازنده ای با کشورهای مختلف جهان در تمامی قاره ها داشته باشیم و در این بخش بسیار با برنامه حرکت می کنیم.

وی تاکید نمود: در این انتخابات از هفت عضو سابق شورای کشتی آسیا تنها سه نفر انتخاب شدند ضمن اینکه روزیف ازبکستانی نایب رئیس اتحادیه جهانی در کنار نمایندگان قرقیزستان، یمن، قطر، اردن، سوریه، تایوان و قرقیزستان نیز نتوانستند به شورای کشتی آسیا راه یابند.

بنی تمیم با اشاره به اینکه ترکیب خوب و متوازنی برای شورای کشتی آسیا انتخاب شده است، خاطر نشان کرد: پس از انتخابات هفت عضو هیئت رئیسه شورای کشتی آسیا، تورلی خانوف قزاقستانی را به عنوان رئیس شورای کشتی آسیا انتخاب کردند تا وی پس از 21 سال جایگزین کیم از کره جنوبی گردد، ضمن اینکه من نیز به عنوان دبیرکل انتخاب شدم.

وی در سرانجام گفت: سازمان مدیریت کشتی ایران به دنبال حضور تاثیرگذار نمایندگان خود در مجامع بین المللی جهانست ولی قطعاً این امر زمان بر است و احتیاج به حمایت بیشتر در تمامی ابعاد، به خصوص بعد بین المللی دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 669

به "بنی تمیم: انتخابات شورای آسیا یک جنگ تمام عیار بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنی تمیم: انتخابات شورای آسیا یک جنگ تمام عیار بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید