برترین هتل های 7 ستاره جهان

به گزارش ایران عکس، با برترین هتل های 7 ستاره جهان آشنا شوید

در ابتدا گفتنی است که امتیازی تحت اسم هتل هفت ستاره به طور رسمی وجود ندارد. این عبارت برای اولین بار به وسیله خبرنگاری که در مراسم افتتاحیه برج العرب صحبت می کرد به کار گرفته شد و این اعتقاد را داشت که عبارت هتل پنج ستاره برای توصیف برج العرب حق مطلب را ادا نمی کند. از آنجایی که هیچ گونه استاندارد بین المللی برای رتبه بندی وجود ندارد، لذا امتیاز هتل هفت ستاره تا مقداری مبهم است. ستاره هتل ها به صورت رسمی از یک تا پنج، امتیازدهی می گردد که حتی این امتیازها از کشوری به کشور دیگر فرق دارد. هتل های 7 ستاره جهان به معنای واقعی لوکس، باشکوه و مملو از تجربیات اشرافی هستند.

برترین هتل های 7 ستاره جهان

در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم شما را با مجلل ترین و برترین هتل های 7 ستاره دنیا آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

هتل برج العرب دبی

بی شک، هتل برج العرب دبی از لوکس ترین و زیباترین هتل های 7 ستاره دنیا به تعداد می رود که در منطقه جمیرا در شهر دبی بر روی جزیره ای کاملا مصنوعی واقع شده است. این هتل شبیه به قایق سنتی بادبانی طراحی شده و زیبایی بخش خط ساحلی دبی است. برج العرب با 321 متر ارتفاع که حتی از برج ایفل فرانسه هم بلندتر است، سومین هتل بلند دنیا به شمار میرود و به علت موقعیت مکانی و مرتفع بودن این هتل به راحتی از هر جای دبی قابل رویت می باشد.

طراحی و ساخت این هتل 5 سال طول کشید. جالب است بدانید کوچکترین اتاق آن 169 متر و عظیم ترین اتاق آن هم 780 متر مربع مساحت دارد. برج العرب دارای 60 طبقه می باشد که 7 طبقه آن در زیر دریا و به صورت اکواریوم طراحی شده است . اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، اتومبیل های رولزرویس در فرودگاه منتظر شما هستند تا شما را تا برج العرب همراهی نمایند. این هتل برای مسافرانی که از طریق بالگرد راهی آن هستند، باند فرود مخصوص آماده نموده است. در مواقع دیگر از این باند فرود به نام زمین تنیس استفاده می شود.

آدرس: شارع جمیرا، - Umm Suqeim 3 - Dubai - United Arab Emirates

هتل امارات پالاس (Emirates palace hotel)

هتل امارات پالاس همانند جواهری باشکوه در ابوظبی می درخشد. این هتل که در سال 2005 افتتاح گشت، یکی از مجلل ترین و گران ترین هتل های 7 ستاره دنیا است. هتل امارات پالاس که در میان باغی به مساحت 85 هکتار بنا شده، دارای 114 گنبد بوده و ارتفاع بعضی از آن ها به حدود 80 متر هم می رسد. هتل امارات پالاس دارای 394 اتاق فوق لوکس می باشد. وجود یک پارک آبی مجهز و هیجان انگیز باعث محبوبیت بیشتر آن شده است.

طراحی این هتل الهام گرفته از معماری سنتی عربی است. از جذابیت های این هتل می توان به اتاق هایی با تخت خواب های بسیار مجلل به همراه حمام با سنگ مرمر، اتاق غار یخی، حمام بخار سنگی، ساحل شنی اختصاصی، مرکز تناسب اندام و محوطه خصوصی برای بازی بچه ها اشاره نمود. این هتل با 14 رستوران مدرن و باشکوه با انواع غذاهای بین المللی، آماده خدمت رسانی به تمامی مسافران متناسب با میل و سلیقه آن ها است.

آدرس: W Corniche Rd - Al Ras Al Akhdar - Abu Dhabi - United Arab Emirates

هتل تاون هاوس گالرینا (Town House Galleria)

اگر در پی تجربه ای فوق مجلل در ایتالیا می گشت، هتل گالرینا میلان در انتظار شماست. این هتل رویایی در یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در میلان به نام گالریا ویتوریو امانوئل دو قرار گرفته است که قدمت آن به 1877 برمی شود. وجود امکانات مجهز و کامل این هتل ماننده فروشگاه ها، شهربازی، استخرها و رستوران های متنوع باعث شده است که هنگام حضور در این هتل احساس کنید در یک شهر سرپوشیده مدرن هستید.

با اقامت در هتل تاون هاوس گالرینا می توانید دسترسی راحتی به موزه معروف لئوناردو داوینچی داشته باشید؛ بعلاوه موقعیت این هتل برای دوستداران مد و خرید لباس بسیار عالی است چرا که خیابان هایی که مقر طراحان مشهور لباس در میلان است در نزدیکی هتل می باشد. از طرف دیگر با کمی پیاده روی می توانید به کلیسای جامع دومو و تئاتر لااسکالا برسید. رفت و آمد شما به این هتل هم با لیموزین انجام می شود.

آدرس: Galleria Vittorio Emanuele, Milan

هتل مورگان پلازا (Pangu Hotel)

این هتل باشکوه در قلب شهر امپراطوری پکن مرکز چین واقع شده است. منظره این هتل به ورزشگاه بین المللی آشیانه پرنده (Birds Nest) و پارک المپیک پکن است. طراحی ساختمان اصلی این هتل تلفیقی از معماری شرقی و غربی است و قسمت بالای این هتل به شکل اژدها می باشد. یکی از نکات قابل توجه هتل مورگان پلازا، امکانت بی نظیری است که برای مسافران با ناتوانی های جسمی درنظر گرفته شده است.

از امکانات و خدمات هتل مورگان پلازا می توان به خدمات اتاق 24 ساعته، مراکز خرید عظیم، باغ وحش، صرافی، سرویس های لوکس رفت و آمد، زمین های بازی متنوع و متعدد و رستوران های مختلف اشاره نمود. این هتل که همزمان با بازی های المپیک پکن در سال 2008 میلادی افتتاح گشت، دارای 250 اتاق خواب باشکوه است که ارتفاع سقف بعضی از سوئیت های آن به 4 متر هم می رسد. جالب است بدانید چهارمین کتابخانه عظیم دنیا در این هتل واقع شده است.

آدرس: China, Beijing, Chaoyang, N 4th Ring Rd Middle, 27号盘古大观 邮政编码 100101

هتل مارینا بی سندز سنگاپور (Marina Bay Sands)

معروف ترین سازه شهر سنگاپور هتل بی نظیر مارینا بی سندز است که از مهم ترین جاذبه های این شهر هم محسوب می شود. این هتل در خلیج مارینا قرار گرفته و امروزه به نماد سنگاپور تبدیل شده است.

هتل مارینا بی سندز یکی از برترین هتل های 7 ستاره دنیا است که با سه برج مجزا با 55 طبقه در طبقه آخر از طریق سازه ای به شکل کشتی این سه برج به یکدیگر متصل شده اند. بلند ترین پارک آسمانی و عظیم ترین استخر دنیا در این طبقه واقع شده است. این پارک آسمانی به مساحت 12400 مترمربع با گنجایش 3900 نفر یک شگفتی مهندسی به شمار میرود و به نوعی عظیم ترین مکان عمومی معلق دنیا شناخته می شود. محبوب ترین قسمت این پارک، استخر بی کران آن است که شگفت انگیز ترین و عظیم ترین استخر رو باز دنیا در این ارتفاع می باشد. در این استخر می توانید همزمان با شنا کردن، زیباترین نمای شهر را ببیند و اوج لذت را تجربه کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چرا این استخر را با نام بی کران و یا بی نهایت می شناسند. درواقع در اطراف این استخر هیچ حفاظ و دیواری وجود ندارد و لبه های آن به گونه ای طراحی شده که آب از روی آن عبور می نماید و به پایین می ریزد و این سرازیر شدن آب، نمایی بی نهایت را ایجاد می نماید.

این هتل دارای 2500 اتاق برای پذیرش مسافران می باشد و پرسنل های هتل به زبان های انگلیسی، مالایی، کره ای و ژاپنی در خدمت شما عزیزان هستند.

آدرس: 10 Bayfront Ave, سنگاپور 018956

زهرا بینازاده

  • برترین هتل های پنج ستاره بدروم ترکیه
  • جاذبه های گردشگری مارماریس ترکیه
  • معرفی مراکز خرید وان ترکیه

Set your Author Custom HTML Tab Content on your Profile page

منبع: فلای تودی
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1735

به "برترین هتل های 7 ستاره جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های 7 ستاره جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید