بیکاری بازیگر سرشناس در پی طرح اتهامات اخلاقی

به گزارش ایران عکس، کوین اسپیسی بازیگر برنده دو جایزه اسکار که از چند جهت با اتهام های اخلاقی و حقوقی روبه رو شده، شاید نتواند بار دیگر به عرصه بازیگری بازگردد.

بیکاری بازیگر سرشناس در پی طرح اتهامات اخلاقی

به گزارش شهروند، در سال 2012 و حین فیلمبرداری فصل نخست سریال خانه پوشالی، کوین اسپیسی دچار جراحت شد و دستیار فراوری این پروژه ادعا کرد که حین انتقال اسپیسی به بیمارستان مورد دست درازی این بازیگر سرشناس قرار گرفته و این موضوع را به اطلاع کارفرمای خود رساند.

کمپانی MRC نیز در سال 2019 با تنظیم شکایتی علیه کوین اسپیسی مدعی شد به دلیل اتهام های اخلاقی نسبت داده شده خواهان دریافت غرامت ده ها میلیون دلاری از این بازیگر شده، اما اسپیسی هم با شکایتی متقابل اظهار داشت اتهام های واردشده به او اغراق آمیز است و کمپانی MRC نیز دستمزد او را از سال 2017 و مطرح شدن اتهام ها پرداخت نکرده است.

پلیس لندن نیز اخیرا آنالیز 6 پرونده اتهام اخلاقی علیه کوین اسپیسی را که به سال های 1996 تا 2013 مربوط است، به سرانجام رسانده است. این اتهام ها به زمانی مرتبط است که اسپیسی بیش از یک دهه در تئاتر اولدویک با چهره های سرشناسی، چون سم مندس، جیمز ارل جونز و ونسا ردگریو همکاری می کرد.

سه سال ونیم پس از اینکه آنتونی رپ بازیگر فیلم پیشتازان فضا مدعی شد کوین اسپیسی در 14سالگی او را مورد تعرض قرار داده است، شاید او نتواند بار دیگر به عرصه بازیگری بازگردد.

هنرپیشگی کوین اسپیسی در دهه 1990 (میلادی) توجه و تحسین فراوان منتقدان را برانگیخت و برای بازی در فیلم مظنونین همیشگی برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای فیلم زیبایی آمریکایی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد. از دیگر نقش های برجسته او می توان به محرمانه لس آنجلس، بیبی راننده، هفت، شنا با کوسه ها، به دیگری نیکی کن، مذاکره کننده و کی-پکس اشاره نمود. در تئاتر برادوی، اسپیسی جایزه تونی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک نمایش را برای بازی در گمشده در یانکرز به دست آورد.

او از سال 2004 تا 2015 کارگردان هنری تئاتر اولد ویک لندن بوده است. از سال 2013 او در سریال درام سیاسی خانه پوشالی محصول شبکه نت فلیکس بازی می نماید که برایش جایزه گلدن گلوب بهترین هنرپیشه مرد سریال تلویزیونی درام و نامزدی جایزه امی بهترین هنرپیشه نقش اول مرد در یک سریال درام را به همراه داشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1621

به "بیکاری بازیگر سرشناس در پی طرح اتهامات اخلاقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیکاری بازیگر سرشناس در پی طرح اتهامات اخلاقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید