تجهیز مجتمع بین راهی ابرکوه به شبکه گاز

به گزارش ایران عکس، معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: یک مجتمع بین راهی در ابرکوه با اعتبار 3میلیارد ریال به شبکه گاز مجهز شد.

تجهیز مجتمع بین راهی ابرکوه به شبکه گاز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، محمد میرشمسی، معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، روز چهارشنبه ششم آذرماه 98 گفت: به منظور تامین زیرساخت های صنعت گردشگری در مناطق کم برخوردار شبکه گاز یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در ابرکوه تکمیل و بهره برداری شد.

او اضافه کرد: برای اجرا و تکمیل شبکه گاز این مجتمع بین راهی، 3میلیارد ریال در قالب اسناد مالی غیر نقدی توسط پیمانکار هزینه و اجرا شده است.

میرشمسی اظهار کرد: تامین زیر ساخت های صنعت گردشگری استان و توسعه موارد مربوط به حمل و نقل گردشگران و ایجاد امکانات بین راهی مناسب در مسیرهای شریانی و مواصلاتی تاثیر زیادی بر رونق این صنعت دارد.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد اضافه کرد: اجرای زیرساخت های مورد احتیاج صنعت گردشگری با رویکرد تقویت مناطق کم برخوردار و حمایت از فعالان و سرمایه گذاران، باعث رونق این صنعت و حفظ و ایجاد اشتغال و اثرات مثبت مالی بر جامعه محلی و منطقه گردشگر پذیر می گردد.

معاون سرمایه گذار و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان اضافه کرد: سال گذشته 16 مورد زیرساخت عمرانی در استان اجرا، تکمیل و بهره برداری شده است .

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 575

به "تجهیز مجتمع بین راهی ابرکوه به شبکه گاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز مجتمع بین راهی ابرکوه به شبکه گاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید