تراِشتگن در رادار نیوکاسل

به گزارش ایران عکس، دروازه بان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا مورد توجه باشگاه نیوکاسل قرار گرفته است.

تراِشتگن در رادار نیوکاسل

به گزارش خبرنگاران، سران باشگاه نیوکاسل پس از انتقال مالکیت این باشگاه انگلیسی، حالا در فکر تقویت این تیم هستند و شایعه علاقه مندی این باشگاه به جذب بازیکنانی همانند تونی کروس و نیکلاس زوله مطرح شده است. عربستانی ها که سهام این باشگاه را اخیراً در ازای پرداخت 305 میلیون پوند خریده اند، حالا به نظر می رسد دروازه بان آلمانی بارسلونا را هم زیرنظر دارند.

نشریه ناسیونال چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ باشگاه نیوکاسل در حال آنالیز امکان انتقال مارک آندره تِراِشتگن به سنت جیمز پارک است. طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه نیوکاسل به بحران اقتصادی باشگاه بارسلونا واقف هستند و می دانند که آنها در پی کم کردن هزینه های خود هستند، برای همین قصد دارند با پیشنهادی 47 میلیون پوندی آنها را برای فروش دروازه بان آلمانی شان متقاعد کند.

تِراِشتگن 29 ساله که از سال 2014 در عضویت باشگاه بارسلوناست، تا سال 2025 با این باشگاه قرارداد دارد. او تا به امروز در 291 بازی درون دروازه کاتالان ها ایستاده و به بارسلونا برای کسب 13 جام مختلف از جمله چهار قهرمانی در لالیگا، پنج قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یاری نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1881

به "تراِشتگن در رادار نیوکاسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراِشتگن در رادار نیوکاسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید