جالب ترین امضایی که پپ گواردیولا داد!

به گزارش ایران عکس، پپ گواردیولا یکی از پیروز ترین فصل های خود در کسوت سرمربی را پشت سر گذاشت. او با سیتی فاتح سه گانه شد تا به اولین سرمربی تاریخ تبدیل گردد که دو بار سه گانه را تجربه نموده است. این مربی 52 ساله بعد از سرانجام فصل خاطر انگیزی که قهرمانی در لیگ برتر، چمپیونزلیگ و جام حذفی را در آن تجربه کرد، همراه با خانواده اش راهی کشور مصر شده است.

جالب ترین امضایی که پپ گواردیولا داد!

پپ و شاگردانش بعد از فتح UCL جشن. های متعددی در شهر منچستر برگزار کردند و سپس راهی تعطیلات خانوادگی پیش فصل خود شدند؛ طی روز های اخیر عکس های متعددی از این مربی و خانواده اش در اماکن تاریخی مصر منتشر شده است.

سرمربی سیتی که در اسوان، یکی از شهر های تاریخی مصر حضور یافته بود در یکی از اماکن تاریخی این شهر با طرفداری روبرو شد که باور نمی کرد پپ را از نزدیک می بیند. این طرفدار بعد از گرفتن عکس یادگاری با پپ از او درخواست امضا هم کرد، اما هیچ کدام از آن ها کاغذی برای این کار نداشتند.

سرمربی سیتی بلافاصله دست به ابتکاری جالب زده و با یک ماژیک که تنها ابزار لازم بود که برای انجام درخواست طرفدار یاد شده داشت، اقدام به امضا کردن پیراهن او کرد. این طرفدار که از حرکت گواردیولا متعجب شده بود اجازه داد تا پپ کارش را به طور کامل انجام دهد؛ او حالا این صاحب یک دارایی ارزشمند در کلکسیون خود خواهد بود چرا که تصور مربوط به این کار خیلی زود به سوژه ای پر تکرار در شبکه های اجتماعی تبدیل شده تا طرفدار پپ ناخواسته به خاطر یک امضا معروف گردد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2263

به "جالب ترین امضایی که پپ گواردیولا داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جالب ترین امضایی که پپ گواردیولا داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید