جلالی: حالا که بازی های ملی عقب افتاده است، باید به تیم ها استراحت بدهند، اگر به موفقیت نساجی امید نداشتم، اینجا نمی ماندم

به گزارش ایران عکس، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر از مسئولان سازمان لیگ خواست با توجه به تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 نیم فصل دوم لیگ برتر را دیرتر شروع نمایند و به تیم ها استراحت بدهند.

جلالی: حالا که بازی های ملی عقب افتاده است، باید به تیم ها استراحت بدهند، اگر به موفقیت نساجی امید نداشتم، اینجا نمی ماندم

مجید جلالی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط نقل وانتقالات نساجی گفت: ما به صورت شبانه روزی در این زمینه کوشش می کنیم و احساس می کنم که این مهمترین بخش کار ماست که باید به بهترین شکل جلو برود. همه در نساجی کوشش می نمایند تا بتوانیم در جذب بازیکن به خواسته ای که داریم، برسیم. با چند بازیکن هم مذاکره نموده ایم، ولی هنوز با بازیکنی به صورت رسمی قرارداد امضا ننموده ایم.

وی با بیان اینکه جذب بازیکن در نیم فصل سخت است، توضیح داد: در ابتدای فصل بسیاری از بازیکنان آزاد هستند و جذب بازیکن آسان است، ولی در نیم فصل هیچ تیمی حاضر نیست بازیکنان خوبش را از دست بدهد. در این شرایط باید سراغ بازیکنانی رفت که در تیم های شان بازی نمی نمایند، ولی این بخش کار هم سخت است، چون جدا از مدیر برنامه و بازیکن، با باشگاه هم طرف هستیم و باید مشکل رضایت نامه را هم رفع کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی نساجی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم نساجی می تواند نتایج ضعیف نیم فصل اول را جبران کند؟، گفت: ما برای این موضوع انگیزه و اشتیاق زیادی داریم. من اگر به موفقیت نساجی امید نداشتم، اینجا نمی ماندم.

جلالی همچنین با انتقاد از سازمان لیگ که تعطیلات نیم فصل را برای تیم ها در نظر نگرفته است، گفت: حالا که بازی های ملی عقب افتاده است، باید به تیم ها استراحت بدهند. اینکه ما بخواهیم بازی ها را به صورت فشرده برگزار نموده و لیگ را به اتمام برسانیم، موفقیت محسوب نمی گردد. در حال حاضر تیم ما 9 بازیکن آسیب دیده دارد و ما زمانی نداریم تا آنها به تیم اضافه شوند.

وی اضافه نمود: وقتی قرار است بازیکن جدید بگیریم، این نفرات احتیاج به زمان دارند تا با تیم هماهنگ شوند، ولی متأسفانه برای تیم ها استراحت در نظر نگرفته اند و تصمیمی هم برای این کار نیست. اگر بازی های لیگ از لحاظ فنی اُفت نموده است، همه تقصیرها به بازیکن یا مربی مربوط نمی گردد و برنامه ریزی هم مهم است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره بازی با آلومینیوم اراک هم اظهار داشت: این بازی برای ما فوق العاده حیاتی و مهم است و امیدوارم برابر تیمی که پیشرفت خوبی داشته است، نتیجه خوبی بگیریم و نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1498

به "جلالی: حالا که بازی های ملی عقب افتاده است، باید به تیم ها استراحت بدهند، اگر به موفقیت نساجی امید نداشتم، اینجا نمی ماندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: حالا که بازی های ملی عقب افتاده است، باید به تیم ها استراحت بدهند، اگر به موفقیت نساجی امید نداشتم، اینجا نمی ماندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید