خبرنگاران افزایش ساعت کاری داروخانه های لرستان

به گزارش ایران عکس، خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا و ارائه مواد ضدعفونی به مردم ساعت کاری داروخانه های استان افزایش یافت.

خبرنگاران افزایش ساعت کاری داروخانه های لرستان

جهت دریافت خدمات اجرای عایق روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

سید موسی خادمی روز یکشنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان اظهارداشت: اعلام هرگونه تعطیلی از طرف نهادها، سازمان ها، بانک ها با تأیید ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا قابل اجرا است و فقط تمامی شعب بانک ها در شهرستان سلسله تعطیل اعلام شده اند.

وی با بیان اینکه بانک ها برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعب خدمات غیرحضوری خود را اطلاع رسانی نمایند، اضافه نمود: همچنین بانک ها طی این ایام هیچ گونه تسهیلاتی پرداخت نمی نمایند.

استاندار لرستان با بیان اینکه با افرادی که در فضای مجازی در مورد شیوع بیماری کرونا ویروس با دروغ پردازی و فرافکنی اقدام به تشویش اذهان عمومی و تنش در جامعه می نمایند، برخورد قانونی خواهد شد، اضافه نمود: ایستگاه های پمپ بنزین و گاز ملزم به رعایت هشدارهای بهداشتی هستند و در صورت مشاهده تخلف این مراکز تعطیل خواهند شد.

خادمی با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا اتوبوس های خط واحد شهری تعطیل می گردد، اعلام کرد: تمامی واحدهای تولیدی الکل، ژل و محلول ضدعفونی، ماسک و… مرتبط با بحث ویروس کرونا در ایام نوروز باید به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های خدمات رسان آب، برق، گاز، تلفن به هیچ عنوان حق قطع مشترکین خود را ندارند، ادامه داد: با هماهنگی دیوان محاسبات و امور مالیاتی هزینه کردن اعتبارات ارزش اضافه نموده برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس در فرمانداری ها منعی ندارد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه برنامه ریزی های لازم برای توزیع کود شیمیایی به وسیله رابطین سازمان جهاد کشاورزی به منظور جلوگیری از تجمع آنها و خطر مبتلا شدن و گسترش ویروس کرونا صورت گرفته است، اضافه نمود: با توجه به موافقت وزیر بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، دانشگاه علوم پزشکی استان هر چه سریع تر در مورد جذب نیروهای درمانی مورد احتیاج خود برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدام کند.

خادمی با اشاره به اینکه حضور کارکنان دستگاه های اجرایی به 50 درصد کاهش داده گردد و افرادی که دارای شرایط خاص و یا پیش زمینه بیماری های خاص هستند احتیاج به حضور در محل کار نیست، بیان کرد: تمام بازار به غیر از فروشگاه های مواد غذایی، دارویی و بهداشتی تعطیل است و در این خصوص اتاق اصناف به وسیله اتحادیه ها به بازاریان ابلاغ نمایند.

وی توضیح داد: تمامی مشاغل مرتبط به بحث کرونا در ایام نوروز نباید تعطیل باشند و تولیدی های مواد ضدعفونی، ماسک و … در ایام نوروز فعال هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه تمام کالاها و داروهای مرتبط با مقابله و پیشگیری ویروس کرونا که از طرف تعزیرات و اموال تملیکی ضبط شده هر چه سریع تر به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده گردد، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی با هماهنگی معاونت امور مالی استانداری برای واردات کالاهای بهداشتی از دیگر کشورها تمهیدات لازم را اتخاذ کند.

تا به امروز سلسله 89 نفر، خرم آباد 67، بروجرد 41، دلفان 36، دورود 23، ازنا 15، کوهدشت هشت، الیگودرز سه، چگنی سه، پلدختر 2، سپیددشت یک و رومشکان نیز یک نفر به این ویروس کرونا مبتلا شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 764

به "خبرنگاران افزایش ساعت کاری داروخانه های لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش ساعت کاری داروخانه های لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید