خسارات زلزله و سیل در خراسان شمالی با هم برطرف گردد

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران/خراسان شمالی نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارات زلزله و سیل چند روز قبل از آن با هم احصا و برطرف گردد.

خسارات زلزله و سیل در خراسان شمالی با هم برطرف گردد

با ما همراه باشید و درباره خرید متعادل بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، محمد وحیدی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی عملیات و پاسخ بحران استان که در بخشداری جلگه سنخواست برای رسیدگی به مسائل مردم روستاهای خراسان شمالی متاثر از زلزله برگزار گردید اظهار کرد: پیش از زلزله 27 اردیبهشت ماه، سیل در این مناطق جاری شد که خساراتی به زیرساخت ها وارد کرد.

وی اضافه نمود: هم اکنون 47 روستا درگیر خسارت های زلزله هستند که بخشی از آن خسارات به خاطر جاری شدن سیل پیش از وقوع زمین لرزه 5.4 ریشتری است.

تسریع در برطرف مسائل زلزله زدگان دو بار در مجلس مطرح شد

وی با بیان اینکه خسارات سیل و زلزله در استان با هم برطرف گردد گفت: برای پیگیری مسائل مردم ناشی از سیل و زلزله در این مناطق، یک بار رئیس مجلس و بار دیگر شخصاً موضوع را در صحن علنی مطرح کردیم تا خدمات دهی به مردم ادامه یابد.

وحیدی با تقدیر از مسئولان که به فاصله کمی از وقوع زمین لرزه در مناطق خسارت دیده حاضر شدند، اظهار کرد: باید تا زمان عبور از شرایط اضطراری در کنار مردم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران در ارائه اطلاعات، خست به خرج نداده و براساس شرایط مندرج اقدام نمایند، گفت: از آنجایی که منازل روستایی استان بیمه است، شرکت بیمه گر اعلام آمادگی نموده تا تسهیلات بلاعوض را به مردم خسارت دیده پرداخت کند.

نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: شرایطی فراهم گردد تا مردمی که پیش از زمین لرزه از تسهیلات بنیاد مسکن استفاده نموده اند اما منازل آن ها دچار آسیب شده است باز هم بتوانند آز آن بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1698

به "خسارات زلزله و سیل در خراسان شمالی با هم برطرف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارات زلزله و سیل در خراسان شمالی با هم برطرف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید