دریاچه بزرگ سه کشور

به گزارش ایران عکس، دریاچه مالاوی , مالاوی , تانزانیا , موزامبیک یکی از دریاچه‌های بزرگ آفریقا در بین سه مرز قرار دارد و 580 کیلومتر طول و 75 کیلومتر عرض دارد . اب گرم است و معمولا به دمای 24 درجه سانتیگراد ( 75 درجه فارنهایت ) می‌رسد . همراه با سواحل نرم و ماسه‌ای , محل آب‌تنی خوبی است .

دریاچه بزرگ سه کشور

بدیهی است که این یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در این منطقه است . ورزش‌های آبی و فعالیت‌های ارائه‌شده شامل زیر آبی رفتن , غواصی , قایق‌سواری , اسکی روی آب و حتی اردو زدن است . سفره‌ای قایق به جزایر هم یک روز رمانتیک را فراهم می‌کنند . تعداد زیادی از روستاهای ماهیگیری در اطراف دریاچه یافت می‌شوند که در آن‌ها مسکن نیز تامین می‌شود و ماهی تازه را با ماهی تازه تطبیق می‌دهد . یک سایت طبیعی شگفت‌انگیز برای تفریح !
چرا به آنجا بروی ?
علاوه بر این که یک شگفتی طبیعی واقعی وجود دارد , دریاچه مالاوی , فعالیت‌های فراوانی در فضای باز و غذای تازه فراهم می‌کند . یکی از مشهورترین جذابیت‌های این منطقه .
کی به آنجا بروی ?
در تمام طول سال , این دریاچه به مناطق گرمسیری آب و هوایی می‌ریزد و از آب و هوای گرم مطمئن است .
چطور به آنجا برسیم ?
در اطراف دریاچه راه‌هایی وجود دارد که نسبتا به راحتی قابل‌دسترس است . با ماشین یا اتوبوس به آنجا بروید - آژانس‌های متعددی وجود دارند که تورها را سازماندهی می‌کنند .

انتشار: 31 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 9

به "دریاچه بزرگ سه کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه بزرگ سه کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید