در جریان جزئیات توافق باشگاه پرسپولیس با بیرانوند نیستم!

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، مهدی محمدنبی درباره مسائل اقتصادی باشگاه های لیگ رجحان فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط موجود و نسبت به استانداردهای فعلی باشگاهداری خبری از درآمد پایدار نیست. اگر نتوانیم این موضوع را حل کنیم سمت بدهی های انباشته خواهیم رفت.

در جریان جزئیات توافق باشگاه پرسپولیس با بیرانوند نیستم!

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اشاره یحیی گل محمدی در نشست خبری خود مبنی بر وجود مسائل زیاد مالی در پرسپولیس گفت: بر اساس مصوباتی که در هیأت مدیره داشتیم کارهای مالی زیادی را انجام دادیم که می خواهیم فرایند پیشرفتی لازم را پیدا کند. اتفاقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با یکی از کارگزاران رسمی بورس توانستیم به همکاری های مالی لازم برسیم تا مسائل را از سر راه برداریم.

وی ادامه داد: آقای گل محمدی تنها در زمانیکه مسئولیت فنی تیم را پذیرفتند همراه با آقای افشین پیروانی در جلسه هیأت مدیره شرکت کردند و به نوعی معارفه سرمربی تیم برای هیأت مدیره بود. چنین مسائلی را آقای انصاریفرد پیگیر هستند. ایشان هم واقعاً در طول روز حدود 16 ساعت کار می نماید تا موانع را از سر راه بردارد.

گل محمدی درباره جذب استوکس اضافه نمود: چند ماه خیلی سخت را پشت سر می گذاریم چون باشگاه دولتی هستیم اما بودجه نداریم. مسائل اجرایی در دستور کار اقای انصاریفرد هست. به تعهدات خودمان عمل خواهیم کرد و من فکر می کنم در چند ماه آینده این مسائل حل گردد. آنطور که از روابط عمومی باشگاه شنیدم قرار است استوکس امشب به تهران بیاید.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس درباره انتقال علیرضا بیرانوند به آنتورب بلژیک گفت: او تا خاتمه فصل با پرسپولیس قرارداد دارد. من در جریان این مسائل نیستم.

نبی در خاتمه درباره بازی پرسپولیس و تراکتور اضافه نمود: من فکر می کنم با توجه به حضور یحیی گل محمدی و آمادگی تیم برای سه امتیاز کوشش می کنیم. با توجه به نتایجی که روز گذشته حاصل شد سه امتیازی که امروز کسب گردد فاصله زیادی با رقیبان پیدا خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 744

به "در جریان جزئیات توافق باشگاه پرسپولیس با بیرانوند نیستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جریان جزئیات توافق باشگاه پرسپولیس با بیرانوند نیستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید