دولت به کارخانه ها کیت تشخیص کرونا بدهد

به گزارش ایران عکس، عضو هیات مدیره کانون انجمن های صنایع غذایی ایران از دولت خواست که با بازگشایی واحدهای تولیدی، پرسنل آن ها را بیمه کرونا کند و کیت تشخیص در اختیار کارخانه ها قرار دهد.

دولت به کارخانه ها کیت تشخیص کرونا بدهد

جهت دریافت خدمات اجرای سقف روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

احمد آزادمرد در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اگر بخواهیم در این شرایط فراوری تداوم داشته باشد، دولت باید تدابیری اتخاذ کند. برای مثال به جای بخگرددگی مالیاتی، با شرکت های بیمه همکاری و به عنوان بیمه تکمیلی، همه پرسنل و مدیران کارخانه ها را بیمه کرونا کند.

وی همچنین یکی دیگر از ملزومات کارخانه ها را داشتن کیت تشخیص کرونا عنوان نمود و گفت: تامین کیت تشخیص کرونا برای کارخانه ها می تواند تا حدی از شیوع ویروس بین کارگران جلوگیری کند. البته به نظر می رسد در حال حاضر دو کارخانه بزرگ توانسته اند کیت تشخیص برای کارکنان خود تامین نمایند.

در حال حاضر بسیاری از کشورهای جهان برای شهروندان خود هزینه می نمایند تا آن ها را در خانه نگه دارند، اما در ایران واحدهای فراوریی موظف شدند فعالیت خود را شروع نمایند. در چنین شرایطی حضور کارگران در سرویس های ایاب و ذهاب و همچنین در محیط کارخانه خطرآفرین بوده و ممکن است منجر به سونامی کرونا در واحدهای فراوریی گردد.

آزاد مرد از توزیع ناکافی ملزومات بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی در واحدهای فراوریی اطلاع داد و خواهان رسیدگی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به این موضوع شد.

با صف نانوایی ها چه کنیم؟

عضو هیات مدیره کانون انجمن های صنایع غذایی ایران همچنین نسبت به حضور مردم در صف نانوایی ها و شیوع کرونا از این طریق ابراز نگرانی کرد و گفت: برای حل این مشکل بهتر است نان ها بسته بندی و سریع به مردم تحویل داده گردد تا آنان مجبور نباشند در صف بمانند. همچنین می توان خودروهایی سازماندهی کرد که برای فروش نان در خیابان های مختلف رفت و آمد نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 826

به "دولت به کارخانه ها کیت تشخیص کرونا بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت به کارخانه ها کیت تشخیص کرونا بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید