دکوراسیون کامل آپارتمان مدرن با طراحی داخلی بسیار شیک و زیبا

به گزارش ایران عکس، در این مطلب قصد داریم به معرفی قسمت های مختلف دکوراسیون کامل آپارتمان بسیار شیکی بپردازیم که از طراحی مدرن الهام گرفته اما همزمان از گرمای دکوراسیون های کلاسیک نیز برخوردار است. طراحی داخلی مدرن در قرن بیست میلادی هواداران بسیار زیادی داشته و تقریبا از دهه 30 به بعد استفاده از این طرح ها در بین عموم مردم شدت گرفت و تا به امروز که نزدیک به یک قرن از آن سال ها می گذرد نه تنها محبوبیت شان از بین نرفته بلکه روز به روز نیز در قسمت های مختلف دنیا همچنان از این مفهوم طراحی استفاده می گردد. البته طرح های مدرن امروزی همزمان با پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییراتی شده اند تا کاملا با زندگی امروزی هم جهت باشند.

دکوراسیون کامل آپارتمان مدرن با طراحی داخلی بسیار شیک و زیبا

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

آپارتمانی که در این مطلب با آن آشنا خواهید شد به زیبایی این تغییر و ترکیب طرح های مدرن قرن گذشته با طرح های مدرن امروزی را نشان می دهد بطوریکه می توان از آن بعنوان نمونه ای شاخص و سرآمد نام برد. ترکیب خطوط صاف و بدون انحنا در طراحی در کنار کارایی مفید لوازم که از ویژگی های طرح های مدرن سال های گذشته محسوب می شوند با الگوهای برجسته و شاخص امروزی (مانند اشکال هندسی و جئومتریک در دکوراسیون)، محیطی بسیار یگانه و منحصر بفرد در این آپارتمان مسکونی ایجاد نموده است. (استفاده از اشکال هندسی گوناگون در دکوراسیون خانه)

در این آپارتمان به محض ورود به خانه اتاق نشیمنی گرم و دعوت کننده تمامی توجهات را به سمت خود جذب می نماید. وجود مواد طبیعی مانند چوب در دکوراسیون و استفاده از ترکیب رنگهای آرامش بخش مانند کرم و زرد ملایم، فضایی بسیار دلپذیر، آرام و صد البته شاخص ایجاد نموده است.

منبع: اتاق
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1294

به "دکوراسیون کامل آپارتمان مدرن با طراحی داخلی بسیار شیک و زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون کامل آپارتمان مدرن با طراحی داخلی بسیار شیک و زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید