ذائقه گردشگری ایران را تغییر می دهیم، استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی استانهای کم برخوردار

به گزارش ایران عکس، معاون رئیس جمهور در بازدید از غرفه خبرنگاران در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به استفاده از ظرفیت های میراث فرهنگی استانهای دور و کم برخوردار گفت: ذائقه مسیرهای گردشگری ایران را باید تغییر دهیم.

ذائقه گردشگری ایران را تغییر می دهیم، استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی استانهای کم برخوردار

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط از ایران به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، در هفتمین روز برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در غرفه خبرنگاران حضور یافت.

وی با حضور در غرفه خبرنگاران با تأکید بر تغییر ذائقه مسیرهای گردشگری ایرانیان شرح داد: این به معنای آن است که مردم دیگر یک مقصد را به مانند شمال انتخاب نکنند.

معاون رئیس جمهور همچنین با اشاره به نخستین سفر خود به سیستان و بلوچستان مطرح نمود: درصدد هستیم تا از ظرفیت تمام استانها در حوزه میراث فرهنگی به بهترین شکل استفاده کنیم.

احمدی پور که خود تحصیلکرده حوزه جغرافیا است، تأکید کرد که با ظرفیت گردشگری استانهای کشور آشنا است.

در نمایشگاه سال جاری 40 روزنامه، 13 خبرگزاری، 23 رسانه در حوزه دین و اندیشه، 86 رسانه در حوزه فرهنگ و هنر، 96 پایگاه خبری و هفته نامه سیاسی و اجتماعی، 79 رسانه با موضوع خانواده و 11 عنوان نشریات تخصصی بچه ها حضور دارند.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات به مدت یک هفته تا 21 آبان ماه از ساعت 9:30 تا 20:30 پذیرای علاقه مندان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 694

به "ذائقه گردشگری ایران را تغییر می دهیم، استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی استانهای کم برخوردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذائقه گردشگری ایران را تغییر می دهیم، استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی استانهای کم برخوردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید