رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم تقدیر از ورزشکاران المپیکی چه گفت؟

به گزارش ایران عکس، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: نباید هیچ کوتاهی داشته باشیم و باید در جهت موفقیت حرکت کنیم تا به قله برسیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم تقدیر از ورزشکاران المپیکی چه گفت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رضا صالحی امیری در مراسم تقدیر از ورزشکارانی که سهمیه المپیک 2020 را گرفته اند، گفت: همه علاقه مند بودیم که شما ورزشکاران را ببینیم و از زحمات شما تقدیر کنیم؛ به ویژه از روسای فدراسیون ها که کمتر دیده می شوند. آنها صبح تا شب در فدراسیون و سایر نهادها درگیر هستند تا رضایت ورزشکاران را تأمین نمایند و بستر لازم برای پیروزیت فراهم گردد.

رئیس کمیته ملی المپیک اضافه کرد: قهرمانان بدانند آنچه در توان ما در کمیته و وزارت بوده، به کار گرفته ایم و پیروز شوند. من در این چند هفته با مسئولان کشور جلسات مختلف داشته ام تا شرایط لازم فراهم گردد، اما باید در نظر گرفت که کشور نیز در شرایط خاصی است. با این وجود به غیرت و کوشش شما ورزشکاران ایمان داریم تا کام مردم شیرین گردد.

وی گفت: مردم از قهرمانان انتظار دارند که کامشان شیرین شوند. ما باید این باور را ایجاد کنیم که هر که در توان هست، در طبق اخلاص گذاشته می گردد و نتیجه هم دست خداست. شما از حالا و حتی اگر در المپیک روی سکو هم نروید، باز هم پیروز هستید. همین کوشش برای کسب سهمیه یک پیروزی است.

صالحی امیری مطرح کرد: کاراته را مطمئن هستیم که می تواند بدرخشد. ورزش ایران رو به جلو است. من از تک تک ورزشکاران خواهش دارم که مسائل را درون فدراسیون مربوطه حل نمایند. ما نباید انتظار غیر قابل هضم و غیر قابل جذب برای مردم ایجاد کنیم. ما باید به مردم این اطمینان را بدهیم که همه ورزشکاران و مسئولان تمام کوشش خود را خواهند کرد و نتیجه هم دست خداست.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: ما از فوتبال امید کوشش حداکثری و بازی جوانمردانه در رقابت های انتخابی المپیک خواسته ایم. تعداد بالای کسب سهمیه در بعضی رشته ها مثل تیراندازی نوعی پیروزی است. یکی دیگر از انتظارات ما این است که ورزشکاران در رسانه ها حاضر شوند و با حرف های خوب، کام مردم را شیرین نمایند. ما نباید هیچ کوتاهی داشته باشیم و باید در جهت پیروزیت حرکت کنیم تا به قله برسیم. دولت چیزی برای تخصیص بودجه کم نگذاشته است و ما هم به فدراسیون ها یاری نموده ایم. شهادت می دهم که هیچ کوتاهی نشده و همه با تمام توان حرکت نموده اند تا کاروان ایران پیروز گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 689

به "رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم تقدیر از ورزشکاران المپیکی چه گفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم تقدیر از ورزشکاران المپیکی چه گفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید