توضیحات اسدی در خصوص مصوبات کنگره فوتبال آسیا

به گزارش ایران عکس، دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد مصوبات کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات اسدی در خصوص مصوبات کنگره فوتبال آسیا

از سفر با سفر پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی که امروز (دوشنبه) همراه با مهدی تاج و علی کفاشیان در بیست وهفتمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضر شده بود، درباره این نشست گفت: 21 مورد در این نشست توسط اعضای کنگره مورد آنالیز نهاده شد که از مهم ترین آنها می توان به گزارش حسابرس، بودجه سال های 2017 و 2018، گزارش حسابرس در 2015 و 2016، انتخاب عضو کمیته اخلاق و انضباطی، کمیته صیانت و کمیته معین صلاحیت اشاره نمود که مورد تصویب اعضا نهاده شد.

وی ادامه داد: بحث دیگری که در این کنگره مطرح شد، انتخاب برای عضویت در هیئت رئیسه فیفا بود که در نهایت ژانگ جیان از چین، چانگ مونگ گیو از کره جنوبی، ماریانو وی از فیلیپین به عنوان عضو شورای فیفا انتخاب شدند. در این قسمت سه نفر کاندیدا بودند که هر سه باتوجه به اینکه یکی از نفراتی که برای عضویت در شورای فیفا کاندیدا شده بود، انصراف داد، انتخاب شدند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد: مویا داد از استرالیا و محفوظه اختر از بنگلادش برای عضویت در شورای فیفا کاندیدا بودند که در نهایت محفوظه اختر با 27 رأی برای این پست انتخاب شد. همچنین چانگ مونگ از کره جنوبی نیز به عنوان عضو نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.

اسدی در انتها در مورد تقدیر ویژه شیخ سلمان از ایران گفت: رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از مهدی تاج به خاطر کسب مقام سوم فوتبال ساحلی در جام جهانی باهاما، موفقیت تیم ملی فوتسال و فوتبال ایران تقدیر و تشکر کرد.

انتخابات جدید AFC برای شورای فیفا امروز به میزبانی منامه پایتخت بحرین برگزار گردید که در این مراسم علی کفاشیان به عنوان نایب رئیس AFC حاضر بود و مهدی تاج، رئیس فدراسیون و علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون به عنوان اعضا در این کنگره شرکت کردند.

اعضای زیر در کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شدند:

کمیته اخلاق و انضباطی: یوسف یعقوبی از بحرین

رئیس کمیته صیانت: محمد علی کمالی از امارات

کمیته معین صلاحیت:

لیو چی از چین به عنوان رئیس و قاضی رئوف سلیو از استرالیا، نان دان کامات از هند، احمدرضا براتی از ایران و بندر الحمیدانی از عربستان به عنوان نایب رئیس این کمیته انتخاب شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 668

به "توضیحات اسدی در خصوص مصوبات کنگره فوتبال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات اسدی در خصوص مصوبات کنگره فوتبال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید