تور آلمان: راهنمای خرید در مونیخ، آلمان

به گزارش ایران عکس، برندهای بین المللی و برترین طراحان مد در کنار برترین فروشگاه های سوغات، پوشاک و لوازم منزل در گوشه و کنار شهر زیبای مونیخ منتظر قدم های خریداران است.

تور آلمان: راهنمای خرید در مونیخ، آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

در مونیخ، مراکز زیادی برای خرید وجود دارد. علاوه بر بوتیک های عالی از برترین برندهای جهان و مراکز خرید بزرگ، بازارچه های کوچک و بزرگ در گوشه و کنار شهر برپا می گردد. خیابان های شلوغ و بزرگ مونیخ، میزبان فروشگاه ها و بوتیک های مستقل است که در آن ها می توانید برترین محصولات را از برندهای داخلی و خارجی بخرید. در ادامه با برترین موقعیت های خرید در مونیخ آشنا می شویم.

برترین خیابان های خرید

از فروشگاه های سنتی باواریایی گرفته تا برترین فروشگاه های مدرن آخرین محصولات مد، در مونیخ فرصت های زیادی برای خرید به خصوص خرید پوشاک برند وجود دارد. در ادامه با مهم ترین خیابان های خرید در شهر آشنا می شویم. خیابان هایی که حتی اگر قصد خرید کردن نداشته باشید، گشت و گذار در آن ها حال و هوایتان را عوض می نماید و تجربه ای لذت بخش است.

خیابان Maximilianstrasse

این منطقه کلیدی، یکی از برترین نقاط شهر برای خرید است، به خاطر وجود تعداد زیادی فروشگاه و نمایندگی از برندهای برتر و طراحان مشهور مد. در این خیابان طولانی و وسیع، فروشگاه های لوکس از برندهایی مانند کارتیه، مون بلان، دولچه و گابانا، والنتینو و گوچی دیده می گردد. علاوه بر این فروشگاه های لوکس، که آخرین محصولات مد را با قیمت های بالا عرضه می نمایند، در این خیابان می توانید فروشگاه هایی مقرون به صرفه تر پیدا کنید. این اوت لت ها، محصولات فصل قبل را حراج می نمایند و با قیمتی بسیار کمتر از قیمت اصلی، به فروش می رسانند. به غیر از برندهای لوکس بین المللی، تعدادی از برندهای مشهور آلمانی هم در این خیابان نمایندگی دارند.

خیابان Theatinerstrasse

یکی دیگر از مهم ترین مراکز خرید در مونیخ برای هواداران خرید لوکس، خیابان Theatinerstrasse است. این خیابان، میدان مرکزی Marienplatz را به میدان Odeonsplatz متصل می نماید. دو طرف این خیابان را فروشگاه های لوکس و مجلل در بر گرفته اند. یکی از برترین مراکز خرید شهر یعنی Funf Hofe در این خیابان قرار گرفته است. این مرکز، علاوه بر فروشگاه های بزرگ، دارای بوتیک های شیک و کافه های فوق العاده است. این مرکز به خصوص برای خرید پوشاک آقایان بسیار مناسب است.

خیابان Kaufingerstrasse

این خیابان یکی از محبوب ترین خیابان های خرید در مونیخ است که فقط مختص عابران پیاده است. این خیابان را به خاطر فروشگاه های لوکس از برندهای مشهور جهان می شناسند. هم اهالی شهر و هم گردشگران از این خیابان استقبال زیادی می نمایند. با وجود فروشگاه های بزرگ و لوکس از برندهای آشنا، تعجبی ندارد که این خیابان یکی از شلوغ ترین خیابان های شهر باشد. برای کسانی که می خواهند از شلوغی جمعیت فاصله بگیرند، خیابان های زیادی وجود دارد که از این خیابان منشعب می شوند. این خیابان های فرعی هم تعداد زیادی مرکز فروش و بوتیک شیک دارند.

خیابان Sendlinger

خیابان Sendlinger یکی از قدیمی ترین خیابان های خرید در مونیخ است. در این خیابان محصولات عرضه شده با کالاهای خیابان Maximilianstrasse تفاوت دارند. بیشتر ساختمان های این خیابان، به برندها و طراحان کوچک تر و محلی اختصاص دارند. بیشتر این فروشگاه ها، خانوادگی اداره می شوند و تجربه ای از خرید صمیمانه تر را برای مشتریان رقم می زنند. در این خیابان محصولات متنوعی از جمله عتیقه جات، کتاب، زیورآلات و آثار هنری به فروش می رسد و مقصد مناسبی برای خرید سوغات خاص است.

خیابان Neuhauser و Kaufinger Straße

بولوار بین میدان های Marienplatz و Karlsplatz از دهه 1970، یک منطقه پیاده رو است و از این رو، یکی از شلوغ ترین خیابان های خرید در مونیخ است. در این منطقه تعداد زیادی دپارتمان استور و فروشگاه های بزرگ وجود دارد که برای خرید میان رده و مقرون به صرفه، مقصدهای مناسبی هستند.

خیابان Westenrieder و Radlsteg

این خیابان های کوچک بین بازارچه Viktualienmarkt و منطقه Isartor در شرق بخش قدیمی شهر قرار دارند و مکانی مناسب برای خرید هستند، اگر در پی کالاهایی مانند زیورآلات طلا و نقره و اشیای عتیقه باشد. در فروشگاه های کوچک و قدیمی این منطقه می توانید چیزهایی مثل اسباب بازی های قدیمی و ظروف سرامیکی پیدا کنید. فروشگاه های زیورآلات این منطقه، گران نیستند.

خیابان Orlandostraße و منطقه Hofbrauhaus

خیابان Orlandostraße و سایر خیابان های حوالی منطقه Hofbrauhaus، برترین جا برای خرید سوغاتی های خاص مونیخی است. در فروشگاه های این منطقه می توانید سوغاتی های مثل کارت پستال های زیبا، محولات غذایی محلی، عروسک ها و خرس های پولیشی و سایر سوغاتی های خاص و فانتزی را بخرید.

بازارچه ها

بازار Viktualienmarkt، بازار مواد غذایی مونیخ

این بازارچه، بازار مرکزی مواد غذایی در مونیخ است. گشت و گذار در میان غرفه های رنگارنگ این بازارچه، تجربه ای لذت بخش برای خریداران است. هر غرفه ای حال و هوای خاصی دارد و با رنگ های زیبا و عطرهای مطبوع، توجه خریداران را جلب می نماید. در این بازارچه، میوه ها و سبزیجاتی عرضه می گردد که شاید آن ها را در منطقه ها دیگر به سختی بتوانید پیدا کنید. پنیرهای لذیذ از سراسر اروپا، گوشت و محصولات پروتئینی، غذاهای دریایی، انواع نان، انواع عسل و ادویه جات و سبزیجات معطر کمیاب از دیگر محصولاتی است که در این بازارچه خواهید دید. علاوه بر مواد غذایی، صنایع دستی حصیری هم در برخی از غرفه ها عرضه می گردد.

بازارچه های فصلی

یکی از سنتی ترین و قدیمی ترین نمایشگاه های مونیخ، بازار Auer Dult است که سه بار در سال در میدان Mariahilfplatz برگزار می گردد. یکی اواخر آوریل و اوایل ماه مه، دیگری اواخر جولای و اوایل آگوست و دیگری در ماه اکتبر. در این نمایشگاه محصولاتی چون کالاهای مرتبط با منزل و خانه داری، انواع اشیای دست دوم و اشیای قدیمی و عتیقه به فروش می رسد.

بازارچه کریسمس

بازارچه های کریسمس در بسیاری از شهرهای اروپایی رایج است. این سنت از آلمان شروع شده است. بازارچه کریسمس مونیخ هم هر سال از اواخر نوامبر تا اواخر دسامبر برپا می گردد. محل برگزاری این بازارچه میدان سنت ماری (Marienplatz) در مرکز مونیخ است. یک درخت کریسمس بزرگ با تزیینات زیبا و چشم نواز در این میدان قرار می گیرد. غرفه های مجذوب کننده این بازارچه، به زیبایی با نورهای رنگی تزیین می شوند. موسیقی مخصوص کریسمس غروب ها در تراس تالار شهر برپا می گردد.

در این بازارچه می توانید شیرینی ها و خوراکی های مخصوص کریسمس را امتحان کنید، لوازم تزیینی بخرید و از برترین غرفه های کادویی، سوغاتی های خاص و منحصربه فرد برای دوستان تان بخرید. صنایع دستی و غذاهای محلی، یکی از مهم ترین دلایلی است که به خاطر آن ها باید از یک بازارچه کریسمس تماشا کنید. موسیقی زنده و حال و هوای جشن شروع سال نو، مجذوب کنندهیت خاصی به این بازارچه می دهد.

محله دانشجو

منطقه ای که بین خیابان های Amalienstraße و Turkenstraße و در نزدیکی دانشگاه قرار گرفته است، محله دانشجو نام دارد. در این منطقه فروشگاه های کوچک و مجذوب کننده سوغات و پوشاک دیده می گردد. علاوه بر این، این منطقه میزبان تعداد زیادی کافه دوست داشتنی با محیط دنج و مجذوب کننده است که می توانید در آن ها استراحت کنید و از حال و هوای این منطقه و شهر مونیخ لذت ببرید.

منبع: کجارو / globalblue.com / bavaria.by / munich-touristinfo.de
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2028

به "تور آلمان: راهنمای خرید در مونیخ، آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: راهنمای خرید در مونیخ، آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید