رزاق پور: امیدوارم نه باشگاه ها ضرر نمایند نه تیم امید

به گزارش ایران عکس، به حمایت همه فوتبالدوستان در این سه مسابقه که در تهران برگزار می گردد احتیاج داریم تا به مرحله نهایی دور مقدماتی صعود کنیم و بعد از آن به دنبال حضور در المپیک باشیم.

رزاق پور: امیدوارم نه باشگاه ها ضرر نمایند نه تیم امید

برای سه بازی مقدماتی به حمایت همه احتیاج داریم

ابوالفضل رزاق پور هافبک باشگاه پیکان و تیم امید در مورد اردوهای این تیم گفت:خوشبختانه برنامه های آماده سازی تیم ما بعد از جاکارتا متوقف نشد و به شکل پیاپی بچه ها کنار هم در اردوهای مختلف حاضر شدند و بازی های خوبی را انجام دادیم. این بهترین حمایت و برنامه ریزی ممکن بود که اعتماد بنفس و خودباوری خوبی به تیم داده و همین طور باعث هماهنگی و همدلی اعضای تیم شده است.

رزاق پور افزود:من خیلی در جریان وضعیت تیم امید در سال های گذشته نیستم اما می دانم که شرایط این دوره واقعا مثبت بوده و این تیم هیچ وقت رها نشده است.بچه ها به هم عادت نموده اند و به همین دلیل رفاقت خوبی در اردو وجود دارد.همین همدلی و رفاقت بازیکنان و اعضای کادر فنی مساله خیلی مهمی است که می تواند یاری کند تا این تیم المپیکی گردد.

او به برنامه های آینده تیم امید اشاره نمود و گفت:به هر حال شرایط سختی ایجاد می گردد. باشگاه ها بازی های حساس و فشرده ای دارند و طبیعتا روی همه بازیکنان خودشان حساب می نمایند،در سمت دیگر تیم امید هم برای مردم خیلی مهم است. امیدواریم برنامه ها به شکلی باشد که هم باشگاه ها متضرر نشوند و هم بتوانیم باز هم اردوها و بازی های مناسبی قبل از مسابقات مقدماتی داشته باشیم. فراموش نکنیم بازی های حساسی در پیش خواهیم داشت و به حمایت همه فوتبالدوستان در این سه مسابقه که در تهران برگزار می گردد احتیاج داریم تا به مرحله نهایی دور مقدماتی صعود کنیم و بعد از آن به دنبال حضور در المپیک باشیم.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 142

به "رزاق پور: امیدوارم نه باشگاه ها ضرر نمایند نه تیم امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزاق پور: امیدوارم نه باشگاه ها ضرر نمایند نه تیم امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید