روسیه تمام پروازهای بین المللی را لغو کرد

به گزارش ایران عکس، روسیه بیان کرد، از نیمه شب آدینه تمامی پروازهای بین المللی از مبدأ و به مقصد این کشور را به طور موقت لغو نموده است.

روسیه تمام پروازهای بین المللی را لغو کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، مرکز عملیاتی ضدکرونای روسیه خاطرنشان کرد، از نیمه شب آدینه تمام پروازهای بین المللی لغو شده است. این امر شامل تمامی پروازهای ورودی و خروجی می گردد.

بر اساس اعلام این مرکز، افرادی که خواهان انجام سفر هوایی هستند، باید فرم ویژه ای را تکمیل نمایند که از امروز (شنبه) در دسترس خواهد بود.

وزارت امور خارجه روسیه هفته گذشته اعلام نموده بود که 25 هزار نفر تبعه روس در خارج از کشور خواهان بازگشت به کشورشان هستند. این در حالی است که هنوز هم بسیاری از این اتباع با توجه به اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در سایر کشورها با محدودیت های بسیاری برای سفر و بازگشت به روسیه روبرو شده اند.

دولت مسکو خاطرنشان کرد، مبلغ 500 میلیون روبل را در اختیار وزارت امور خارجه قرار داده که صرف اسکان موقت شهروندان روسی خواهد شد که در خارج از روسیه برای بازگشت به کشورشان به مشکل برخورده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 935

به "روسیه تمام پروازهای بین المللی را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه تمام پروازهای بین المللی را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید