رونمایی هوادار اندونزیایی بارسلونا از عظیم ترین کلکسیون پیراهن های مسی

به گزارش ایران عکس، یکی از هواداران متعصب تیم فوتبال بارسلونا در جنوب شرق آسیا، کلکسیون حیرت آور خود از پیراهن های فوق ستاره آرژانتینی کاتالان ها را به نمایش گذاشت.

رونمایی هوادار اندونزیایی بارسلونا از عظیم ترین کلکسیون پیراهن های مسی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، ویروس کرونا شاید مسابقات فوتبال دنیا را موقتاً متوقف و محدود نموده باشد، اما عشق به این ورزش هرگز هیچ حد و مرزی نداشته و اتفاقاً در این روزها برخی از هواداران فوتبال راحت تر توانسته اند توجه ستارگان و تیم های محبوب خود را جلب و به آنها ابراز علاقه نمایند.

یکی از آنها یک شهروند اندونزیایی به نام سوریا ویجایا است که کلکسیونی بی نظیر از پیراهن های مختلف لیونل مسی را به نمایش گذاشته است. کلکسیون او پیراهن هایی از اولین روزهای دوران بازیگری مسی در بارسلونا که حتی شماره 10 را به تن نمی کرد تا پیراهن سوم تیم ملی آرژانتین را هم شامل می گردد.

ویجایا در این باره گفت: من 200 پیراهن مسی را جمع آوری نموده ام تا کلکسیونی که امروز دارم را بسازم. علاوه بر کلی پول که صرف خرید این پیراهن ها کردم، کلی از وقتم در 11 سال اخیر را هم برای پیدا کردن این پیراهن ها اختصاص داده ام. خیلی ها به من می گویند که واقعاً دیوانه شده ام، اما من به آنها می گویم که این زندگی و عشق من است.

هوادار اندونزیایی مسی اضافه نمود: من تعدادی از این پیراهن ها را همین جا و از فروشگاه های اندونزی خریداری نموده ام، اما بیشتر آنها به وسیله سفارشات اینترنتی به دستم رسیده اند. همه آنها پیراهن های اورجینال هستند. هیچ پیراهنی نیست که مسی در یک بازی پوشیده باشد و من آن را نداشته باشم.

ویجایا درباره علاقه اش به بارسلونا هم گفت: من قبل از مسی هوادار بارسلونا و آرژانتین بودم چون ریکلمه را هم دوست داشتم.

او در خصوص محبوب ترین پیراهن مسی در میان تمام پیراهن هایی که از این ستاره آرژانتینی دارد هم گفت: آن پیراهنی که مسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد گلزنی کرد و قهرمان شد (پیراهن اول بارسلونا در فصل 09-2008 که نیمی از آن آبی و نیمی دیگر اناری بود) را بیشتر از همه دوست دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 981

به "رونمایی هوادار اندونزیایی بارسلونا از عظیم ترین کلکسیون پیراهن های مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی هوادار اندونزیایی بارسلونا از عظیم ترین کلکسیون پیراهن های مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید