سامسونگ شاید برای قلم S Pen گلکسی زد فولد 3 کیسی ویژه عرضه کند

به گزارش ایران عکس، در روزهای اخیر اطلاعات بسیار زیادی از نسل بعدی گوشی تاشونده سامسونگ، با نام گلکسی زد فولد 3 در حال انتشار است. در ادامه این گزارش ها، افشاگر معروف، Ishan Agarwal، اطلاعات جدیدی از قلم استایلوس این دستگاه منتشر نموده است.

سامسونگ شاید برای قلم S Pen گلکسی زد فولد 3 کیسی ویژه عرضه کند

روز گذشته در خبری به کیفیت نه چندان مناسب دوربین سلفی گلکسی زد فولد 3 اشاره کردیم. اما امروز یکی از مشهورترین افشاگران حوزه گوشی های هوشمند در توییتی به قلم استایلوس ویژه این دستگاه اشاره و اطلاعاتی از آن منتشر نموده است.

با توجه به توییت منتشر شده، سامسونگ برای گلگسی زد فولد 3 قلمی ویژه با نام S Pen Fold Edition را در نظر گرفته است. گرچه این توییت به جزئیات اشاره چندانی نداشته است، اما با توجه به اطلاعاتی که دسامبر گذشته منتشر شده بود، می توان حدس زد قرار است با چه نوع قلمی روبه رو شویم.

طبق شایعه ها، به علت وجود نمایشگر تاشونده در زد فولد 3، سامسونگ در فراوری این محصول از فناوری مبتنی بر Active Electrostatics digitizer استفاده می نماید. در مقایسه، این شرکت در سری گلکسی نوت از فناوری Electro-Magnetic Resonance digitizer استفاده می کرد که ساختار کاملا متفاوتی دارد.

در واقع، همان طور که تا کنون در سری نوت مشاهده کردیم، با نزدیک کردن S Pen به نمایشگر، دستگاه توان کافی برای فعالیت قلم را به آن منتقل می نماید و S Pen احتیاجی به باتری مجزا و شارژ شدن ندارد و همین عامل باعث می گردد طراحی باریک و ظریفی داشته باشد. اما نمایشگرهای تاشونده قدرت نمایشگرهای سنتی را ندارند و به همین علت کره ای ها تصمیم گرفته اند به فناوری تازهتر یا همان Active Electrostatics digitizer کوچ نمایند.

تفاوت دیگر بین این دو فناوری این است که در فناوری Electro-Magnetic Resonance digitizer به دو سنسور جداگانه برای شناسایی لمس با قلم و لمس با انگشت احتیاج است، اما Active Electrostatics digitizer هر دو وظیفه را با یک سنسور انجام می دهد. با توجه به ظرافت و پیچیدگی نمایشگرهای تاشونده، منطقی است که سامسونگ تنها از یک digitizer در نمایشگر گلکسی زد فولد 3 استفاده کند.

بعلاوه، با توجه به گزارشی که به تازگی منتشر شده است، گلکسی زد فولد 3 از S Pen Pro که در ماه ژانویه به همراه گلکسی اس 21 اولترا معرفی گردید هم پشتیبانی خواهد نمود.

بخش مهم خبر Agarwal این است که برخلاف سری گلکسی نوت، گلکسی زد فولد 3 محفظه ای برای قرار گرفتن S Pen در بدنه دستگاه نخواهد داشت و سامسونگ از یک کاور به نام Note Pack رونمایی خواهد نمود که جایگاهی ویژه برای S Pen در آن در نظر گرفته شده.

در کنار این کاور، Aramid Standing Cover و کاورهای چرمی و سیلیکونی هم برای گوشی تاشونده تازه کره ای ها عرضه خواهند شد که کاورهای سیلیکونی و شفاف به نوارها و حلقه های تزئینی مجهز خواهند بود.

گلکسی اس 21 اولترا اولین گوشی خارج از خانواده گلکسی نوت است که از قلم استایلوس پشتیبانی می نماید، اما قلم اختصاصی این مدل همراه با گوشی عرضه نمی گردد و برای تهیه آن باید مبلغ 40 دلار را پرداخت کرد. به نظر می رسد سامسونگ برای گلکسی زد فولد 3 هم سیاست مشابهی خواهد داشت و میخواهد S Pen Fold Edition را به صورت جداگانه و با مبلغ 50.39 یورو (معادل 69.28 دلار) بفروشد.

طبق گزارش های قبلی، قیمت گلکسی زد فولد 3 بین 1599 تا 1699 دلار خواهد بود و در روز 11 اوت معرفی خواهد شد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1744

به "سامسونگ شاید برای قلم S Pen گلکسی زد فولد 3 کیسی ویژه عرضه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ شاید برای قلم S Pen گلکسی زد فولد 3 کیسی ویژه عرضه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید