ستاره بی خاصیت بارسلونا به ایتالیا رسید

به گزارش ایران عکس، مهاجم اروگوئه ای باشگاه بارسلونا قصد خروج از این تیم را دارد و امروز به ایتالیا رسید.

ستاره بی خاصیت بارسلونا به ایتالیا رسید

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لوئیس سوارز برای پیوستن به یوونتوس ایتالیا به ایتالیا سفر نموده است و این در شرایطی است که رونالدو کومان در صحبت هایی عنوان نمود که مهاجم اروگوئه ای می تواند در نیوکمپ بماند.

سوراز امروز پس از حضور در تمرین بارسلونا برای شرکت در آزمون ربان ایتالیایی راهی پروجا شد که بخشی از مراحل اخذ تابعیت در این کشور است.

این موضوع باعث می شود که این ستاره 33 ساله بدون اشغال کردن صندلی بازیکنان غیر اتحادیه اروپا با یوونتوس قرارداد امضا کند و عملا شرایط انتقالش به قهرمان ایتالیا تسهیل شود.

سوارز در دو بازی محبت آمیز بارسا با راهنمایی کومان از ترکیب خارج شده است، اما پس از پیروزی 3-1 چهارشنبه مقابل خیرونا، هلندی به TV 3 گفت: من در خصوص آینده اش با او صحبت نموده ام.

ما منتظریم ببینیم آیا او می رود یا نه، ما هنوز نمی دانیم.

به گزارش خبرنگاران، بارسلونا در آخرین بازی خود در چمپیونزلیگ 2019 - 2020 با نتیجه 8 - 2 مقابل بایرن مونیخ بازنده شد تا با تحقیری تاریخی از رقابت های سال جاری بیرون برود و به مانند سال های گذشته تمامی ستاره های کاتالان از جمله مسی و سوارز تنها تماشاچی این تحقیر شیرین برای رقیب خود یعنی رئال مادرید بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1137

به "ستاره بی خاصیت بارسلونا به ایتالیا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره بی خاصیت بارسلونا به ایتالیا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید