سیستم های خودران تسلا به روز رسانی شد ، به کام ایلان ماسک به ضرر خریداران؟

به گزارش ایران عکس، گروه خودروسازی تسلا، سیستم های خودران خود را به روزرسانی کرد. اما این به روزرسانی باعث می گردد بعضی کاربران مجبور به پرداخت هزینه هایی اضافی شوند، بر این اساس سوالی که مطرح می گردد این است که تغییرات مذکور به نفع خریداران است یا ایلان ماسک مدیرعامل تسلا؟

سیستم های خودران تسلا به روز رسانی شد ، به کام ایلان ماسک به ضرر خریداران؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تسلا بسته های خودران خود را ارتقاء داده و بسته ای موسوم به قابلیت خودگردانی کامل را به همه خودروهای تازه خود افزوده است. اما بر اساس این به روزرسانی همه خریداران خودروهای تسلا موظف هستند تا 5 هزار دلار هزینه اضافی پرداخت نمایند.

بسته خودران اولیه تسلا هزینه ای برابر با 3 هزار دلار دارد، اما وقتی هزینه های تازه به آن اضافه گردد، کاربران موظف به پرداخت 8 هزار دلار خواهند بود.

بسته 5 هزار دلاری تازه شامل ویژگی هایی نظیر حرکت در حالت خودران حساس است که به راننده یاری می نماید به رمپ های بزرگراه ها، برخورد نکند و رانندگی محدودی نداشته باشد. این ویژگی و ویژگی سیستم پارک اتوماتیک خودرو، پیش از این در بسته های خودران گرانقیمت تر فعال بود.

تسلا می گوید ارتقاء بسته شامل رانندگی اتوماتیک در خیابان های شهر و توانایی وسایل نقلیه تسلا برای شناسایی و پاسخ به چراغ های هدایت و توقف در برابر علائم تا اواخر سال جاری در دسترس خواهد بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2177

به "سیستم های خودران تسلا به روز رسانی شد ، به کام ایلان ماسک به ضرر خریداران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم های خودران تسلا به روز رسانی شد ، به کام ایلان ماسک به ضرر خریداران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید