شرکت تعاونی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اردبیل راه اندازی می گردد

به گزارش ایران عکس، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با هدف افزایش همکاری و ارائه راه چاره و پیشنهاداتی در راستای برطرف مسائل آژانس های مساافرتی، شرکت تعاونی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اردبیل راه اندازی می گردد.

شرکت تعاونی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اردبیل راه اندازی می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا تور لحظه آخری هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، قادر تقی زاده صبح امروز در جلسه هم اندیشی با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل گفت: برای پیشبرد اهداف گردشگری، باید گفتمان غالب مسئولان و بخش خصوصی استان اردبیل، گردشگری باشد.

وی هدف از برگزاری این جلسات مشترک را افزایش همکاری و ارائه راه حل و پیشنهاداتی در راستای برطرف مسائل موجود، طرح مسائل و دغدغه آژانس های خدمات مسافرتی برشمرد و اضافه نمود: در این راستا با پیشنهاد این اداره کل، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان نسبت به راه اندازی یک شرکت تعاونی اقدام کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به تأکید استاندار اردبیل مبنی بر افزایش فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در بخش تورهای ورودی خارجی و داخلی، از اعلام آمادگی استاندار برای برگزاری جلسه مشترک با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به منظور برطرف مسائل اعضای انجمن اطلاع داد.

تقی زاده با تاکید بر همنوا و هماهنگ بودن مسئولان تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی با توجه به فرابخشی بودن صنعت گردشگری در پیشبرد اهداف گردشگری گفت: در صورتی که موضوع گردشگری، گفتمان غالب تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی باشد روز به روز شاهد توسعه گردشگری استان خواهیم بود.

وی اعلام کرد: اگر گردشگری به عنوان اولویت توسعه استان مطرح شده است این اولویت باید در سمت و سوی اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی به منظور توسعه گردشگری استان به خوبی دیده گردد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توضیح داد: ایجاد سایت اینترنتی و فعالیت و اطلاع رسانی دفاتر خدمات مسافرتی، گردشگری استان در شبکه های مجازی به منظور معرفی بسته های تورگردانی خود از ضرورت ها است.

تقی زاده اظهار کرد: دفاتر خدمات مسافرتی، گردشگری استان باید با حضور در نمایشگاه های خارجی و داخلی و عقد تفاهم نامه با تورگردانان، نسبت به معرفی بسته های تور خود اقدام نموده و با هماهنگی جوامع و انجمن های صنفی تأسیسات گردشگری، تورهای داخل استانی و تلفیقی با استان های همجوار طراحی و اجرا نمایند.

وی دعوت از هولدینگ گردشگری مارکوپولو، جامعه تورگردانان ایران و 20 نفر از مدیران عامل آژانس های شرکت ترکیه را در راستای تقویت دفاتر استان دانست و گفت: برقراری تورهای آشناسازی بین دو کشور جمهوری آذربایجان و ترکیه توسط دفاتر استان نیز به همین دلیل بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 678

به "شرکت تعاونی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اردبیل راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت تعاونی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اردبیل راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید