طالع بینی هفتگی عشق (هشتم تا پانزدهم دی)

به گزارش ایران عکس، پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر دریافت تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

طالع بینی هفتگی عشق (هشتم تا پانزدهم دی)

فروردین

خودتان را دست کم گرفته اید اما باید کمی واقع بین باشید. شما تحت تاثیر رابطه ای قرار گرفته اید که بیش از حد به آن بها می دهید. اما واقعیت این است که به خودتان دروغ می گویید. درست است کمی پیچیده است عشق واقعیت دارد اما از خودتان بپرسید که آیا عشق به تنهایی کافی است؟

اردیبهشت

عشقی که نسبت به یک فرد دارید به قدری قوی است که هیچ چیز دیگری به جز او برای تان اهمیت ندارد. زندگی در جریان است و شما مسئولیت هایی دارید که باید به آن ها توجه کنید. کمی هم به زندگی اجتماعی خود بپردازید به جز عشق مسائل مهم دیگری هم در زندگی وجود دارد.

خرداد

این هفته از محبوب بسیار ناامید می شوید به علت گفتگوی ناامید نماینده ای که با او داشته اید. احساس می کنید او شما را در جهت رسیدن به اهداف تان حمایت نمی نماید. یک فرصت شغلی بزرگ سر راهتان قرار گرفته است. سعی کنید این فرصت را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید.

تیر

اگر مجرد هستید با فردی در یک میهمانی آشنا می شوید. اگر تعطیلات را با خانواده می گذرانید یکی از خویشاوندان دوستی را به جمع خانواده شما دعوت می نماید. ممکن است این دوست با شما وارد یک رابطه عاطفی گردد. اگر در رابطه متعهد هستید لحظات خوبی را در کنار هم می گذرانید.

مرداد

این هفته زمان خوبی برای صحبت کردن درباره مسائل مهم نیست. احتمال این که دچار سوءتفاهم شوید و نظرتان نسبت به او عوض گردد بسیار زیاد است.

شهریور

از آن دسته افرادی نیستید که عمق احساس تان را نسبت به محبوب نشان دهید و همیشه سعی می کنید احساسات تان را پنهان کنید اما این هفته روش دیگری را در پیش گرفته اید و با بیان کردن یکسری اسرار سعی می کنید حساسیت بیشتری از خودتان نشان دهید. احتیاط کردن های بیش از حد را کنار بگذارید تا عشق را به زندگی خود دعوت کنید.

مهر

گفتگویی که با یکی از بزرگان خانواده درباره زندگی عاشقانه خود دارید یاری بزرگی به شما خواهد نمود. او بسیار عاقل و داناست و توصیه های او باعث می گردد بفهمید که چقدر ارزشمند هستید. از او درخواست یاری کنید و بخواهید درباره چیزهایی که آزارتان می دهد توصیه هایی به شما بکند.

آبان

این هفته بحث پیچیده ای در رابطه با مسائل مالی با محبوب خواهید داشت. خیلی خوب می توانید دروغ ها را تشخیص دهید و اگر از محبوب دروغی بشنوید بسیار نا امید می شوید. ممکن است شما را گمراه کند یا اطلاعات غلط بدهد. او نمی تواند امور مالی را به خوبی مدیریت کند و این برای شما نگران نماینده است. به جای کنترل کردن او سعی کنید یاریش کنید تا بتواند از عهده مسئولیت هایش برآید.

آذر

این هفته حرف های زیادی برای گفتن دارید اما باید مراقب باشید که همه چیز را درست به زبان بیاورید. در واقع لحظه به لحظه نظرتان نسبت به شرایط تغییر می نماید و این دمدمی مزاج بودنتان را نشان می دهد. اگر این اتفاق در زندگی عاشقانه شما اتفاق بیفتد با مسائل زیادی روبرو خواهید شد. صداقت چیز خوبی است اما در وهله نخست باید با خودتان روراست باشید.

دی

بهترین توصیه ای که به شما می توان کرد این است که گذشته را رها کنید. دائم به عشق سابقتان فکر می کنید و به خودتان اجازه تسکین نمی دهید. به خودتان امید واهی ندهید و پرونده این موضوع را ببندید. به دوستان تان اجازه دهید یاری تان نمایند شما مستحق بهترین ها هستید.

بهمن

یکی از دوستان تان رفتاری نشان می دهد که چندان برای شما رضایت بخش نیست و متاسفانه ممکن است این موضوع به زندگی عاشقانه شما مربوط باشد. او ارتباط مشکوکی را با فردی که در رابطه هستید دارد. نسبت به آن ها مشکوک شده اید اما از طرفی هم نمی خواهید به این ذهنیت تان اعتماد کنید.

اسفند

برای رسیدن به واقعیت باید سوال بپرسید. شما یک فرد ایده آلیست هستید و دوست دارید دیگران را بهترین ببینید در نتیجه خودتان را گول می زنید و با وجود این که نشانه های خطر را می بینید باز هم آن ها را نادیده می گیرید. در هر صورت باید از خودتان بپرسید که آیا این طرز فکرتان ارزش بهایی که می پردازید را دارد.

منبع: بدونیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 122

به "طالع بینی هفتگی عشق (هشتم تا پانزدهم دی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالع بینی هفتگی عشق (هشتم تا پانزدهم دی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید