طرح متالوژی آسیا در شهرستان بن به بهره برداری می رسد

به گزارش ایران عکس، رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری گفت: طرح متالوژی آسیا در شهرستان بن به بهره برداری می رسد.

طرح متالوژی آسیا در شهرستان بن به بهره برداری می رسد

با ما همراه باشید تا با بهترین تورهای تابستانی ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

نعیم امامی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شهرکرد با اشاره به اجرای طرح های صنعتی استان اظهارداشت: طرح آب معدنی نگین زردکوه که بهترین آب کشور را دارد با 45 میلیارد تومان سرمایه گذاری آماده فعالیت است.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت تکمیل پروژه های نیمه تکمیل بوده است، اضافه کرد: پتروشیمی لردگان که از سال 90 شروع شد با 30 درصد متوقف شده بود که سال 94 با برطرف تحریم ها به 54 درصد پیشرفت فیزیکی رسید و سال آینده با 1200 نیروی بومی به بهره برداری می رسد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری بیان نمود: همچنین طرح متالوژی آسیا که فراوری کننده فرومنگنز است در شهرستان بن با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است که در حال حاضر منتظر 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری است که با پیش بینی های اجرا شده به زودی با 200 نیروی انسانی به بهره برداری می رسد، طرح بازیافت زباله با 2 هزار میلیارد و کارخانه آهک هیدرات با 300 میلیون یورو نیز ظرف 3 سال آینده به بهره برداری می رسد.

امامی با اشاره به آنالیز واحدهای مشکل دار استان اعلام کرد: برای آنالیز مسائل واحدهای فراوریی و صنعتی استان 172 جلسه برگزار و مسائل 300 واحد آنالیز شد، از مجموع مصوبات 929 مصوبه در حال انجام و بیش از 700 مصوبه اجرا شده است.

وی گفت: سال گذشته در راستای برطرف مشکل 295 واحد مشکل دار 310 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه صنعت و 104 میلیارد تومان در حوزه کشاورزی پرداخت شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری با اشاره به ساماندهی اصناف توضیح داد: در حال حاضر 35 هزار واحد صنفی در استان وجود دارد که 31 هزار واحد دارای پروانه و مابقی آن ها در حال دریافت پروانه هستند، همچنین 88 هزار نفر در اصناف و 15 هزار نفر در صنعت استان مشغول به خدمت هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 674

به "طرح متالوژی آسیا در شهرستان بن به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح متالوژی آسیا در شهرستان بن به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید