طرز تهیه ساندویچ صبحانه خوشمزه برای سفر

به گزارش ایران عکس، شاید در روزهای سفر، امکان غذا خوردن در یک ساعت تعیین را نداشته باشید و حتی مواد غذایی که سراغشان می روید هم با روزهای عادی کمی متفاوت باشد؛ اما ما پیشنهاد می کنیم که سفرتان را با یک لقمه صبحانه مقوی آغاز کنید تا انرژی تان قبل از رسیدن به مقصد تمام نشود. در این مطلب روش تهیه یک ساندویچ صبحانه ساده را به شما آموزش می دهیم. اگر مقدمات تهیه این ساندویچ را از روز قبل آماده نموده باشید، تهیه آن تنها پنج دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت.

طرز تهیه ساندویچ صبحانه خوشمزه برای سفر

مواد لازم برای تهیه ساندویچ صبحانه خوشمزه برای سفر

  • نان تست سبوس دار چهار برش
  • سس پستو دو قاشق چای خوری
  • برگ ریز اسفناج یک فنجان
  • گوجه حلقه شده دو عدد
  • گوجه فرنگی خشک خرد شده یک چهارم فنجان
  • آب لیمو سه قاشق غذاخوری
  • ریحان تازه هشت برگ
  • پنیر چدار خرید آنلاین چهار ورقه

طرز تهیه ساندویچ صبحانه خوشمزه برای سفر

مرحله اول

اولین مرحله، تهیه سس پستو است. اگر سراغ سس های آماده نمی روید، می توانید با رسپی گفته شده در خانه این سس را با برترین کیفیت آماده کنید. بهتر است است سس را از روز قبل آماده کنید تا تهیه ساندویچ برایتان وقت گیر نباشد. برای تهیه سس پستو، دانه کاج، پنیر پارمزان، خامه ترش، 120 گرم ریحان، 150 میلی لیتر روغن زیتون و فلفل و نمک را در غذاساز بریزید و کاملا مخلوط کنید.

مرحله دوم

دو تکه از نان ها را بردارید و روی هر کدامشان ابتدا کمی سس بمالید و سپس یک لایه گوجه فرنگی، برگ جوان اسفناج، پنیر چدار، گوجه فرنگی خشک و برگ ریحان قرار داده، رویشان کمی آب لیمو بریزید و دو برش نان دیگر را روی آنها قرار دهید. این ساندویچ را می توانید با سس پاپریکا آماده کنید یا اینکه حتی با استفاده از سس ارده به آن طعمی خاص بدهید.

مرحله سوم

ساندویچ را در دستگاه گریل یا ساندویچ ساز قرار دهید و بعد از سرد شدن، در ظرف در بسته بگذارید و برای آغاز سفرتان آماده شوید. این لقمه ساده که برای گیاهخواران هم غذای کاملی به شمار میرود، انرژی شما را برای چند ساعت تامین می نماید.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 16 شهریور 1401 بروزرسانی: 16 شهریور 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2133

به "طرز تهیه ساندویچ صبحانه خوشمزه برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه ساندویچ صبحانه خوشمزه برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید