عرضه کنسول بازی تازه لنوو با پردازنده نسل دوازدهم اینتل

به گزارش ایران عکس، لنوو در حال حاضر یک نام پیشرو در بازار رایانه های شخصی است. این شرکت مجموعه ای از محصولات از جمله لپ تاپ های بازی سری Legion و سری لپ تاپ های متمرکز بر کسب و کار Yoga را معرفی نموده است. لنوو بعلاوه مجموعه ای از کیس های بازی (gaming towers) سری IdeaCentre را نیز فراوری نموده است. طبق گزارش ها، این غول فناوری چینی اکنون کنسول بازی IdeaCentre 5 17IAB7 را عرضه نموده است.

عرضه کنسول بازی تازه لنوو با پردازنده نسل دوازدهم اینتل

به گزارش خبرنگاران، کنسول بازی IdeaCentre مجهز به پردازنده نو نسل دوازدهم Core می باشد و امکان انتخاب پردازنده های مختلفی مانند Core i5-12400 و i7-12700 وجود دارد. کاربران بعلاوه می توانند از بین کارت گرافیک های AMDs RX 6500XT، RX 6400 و کارت گرافیک های نوتر مانند RTX 3060، RTX 3060 Ti، GTX 1660 SUPER و GTX 1650انویدیا یک کارت گرافیک برای کنسول خود انتخاب نمایند.

این محصول بعلاوه از حافظه DDR4، یک SSD M.2 و دو هارد مکانیکی 3.5 اینچی پشتیبانی می نماید. IdeaCentre از نظر ظاهری طراحی نسبتاً جالبی دارد و به نظر می رسد یک نوار نوری در قسمت جلوی آن تعبیه شده است که هنگام استفاده نور آبی خیره نماینده ای از خود ساطع می نماید. پنل جلویی نیز دارای دو پورت USB-A، یک پورت USB-C و یک جک 3.5 میلی متری هدفون است که یک پیکربندی نسبتاً معمولی به شمار میرود. کنسول نو بازی لنوو IdeaCentre قرار است به زودی وارد بازار گردد، اما تاریخ عرضه رسمی هنوز معین نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2040

به "عرضه کنسول بازی تازه لنوو با پردازنده نسل دوازدهم اینتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه کنسول بازی تازه لنوو با پردازنده نسل دوازدهم اینتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید