مدیر مطبوعاتی مایک پنس هم کرونا دارد

به گزارش ایران عکس، تنها یک روز پس از آن که تست کرونای یکی از کارکنان تیم دونالد ترامپ مثبت اعلام شد، کاخ سفید گزارش کرد که تست کرونا کیتی میلر، مدیر مطبوعاتی مایک پنس، معاون ترامپ هم مثبت بوده است.

مدیر مطبوعاتی مایک پنس هم کرونا دارد

کیتی میلر همسر استیون میلر، مشاور جنجالی دونالد ترامپ و مدافع سیاست های ضد مهاجرتی کاخ سفید است.

به گزارش ایسنا، میلر که همسر استیون میلر، مشاور ارشد سیاست گذاری کاخ سفید است، معمولا در کنار مایک پنس حضور دارد و به همراه او در ملاقاتها و سفرها حضور پیدا می نماید.

به گزارش رسانه های آمریکا، روز آدینه، هشتم مه، نتیجه تست کرونای خانم میلر تنها دقایقی پیش از پرواز پنس و تیم همراهش به ایالت اوهایو معین شد و همین موضوع باعث تاخیر در بلندشدن هواپیما شد تا افرادی که مستقیما با خانم میلر در ارتباط بوده اند مورد معاینه و تست کرونا قرار گیرند.

به گزارش بی بی سی، کاخ سفید مدتی است که از دونالد ترامپ و مایک پنس به طور روزانه تست کرونا می گیرد و سرویس مخفی که مسئول حفاظت از جان رئیس جمهوری و معاون اوست می گوید تک تک ملاحظات برای حفاظت از رئیس جمهوری را انجام می دهد.

روز آدینه رخنه ویروس کرونا به نزدیک ترین حلقه دستیاران و کارمندان رئیس جمهوری و معاونش در حالی گزارش شد که شمار جان باختگان در آمریکا از مرز 76 هزار نفر گذشت و تعداد مبتلایان به ویروس جدید کرونا در این کشور هم به بیش از یک میلیون و 280 هزار نفر رسید.

تاخیر در پرواز مایک پنس

روز آدینه در حالی که پرواز اختصاصی مایک پنس و تیم همراهش در فرودگاه نظامی نزدیک واشنگتن دی سی بروی باند قرار گرفته بود، تیم پزشکی که نتیجه تست کیتی میلر را دریافت نموده بود، به طور ناگهانی جلوی پرواز هواپیما را گرفت تا 6 نفر از اعضای تیم همراه پنس را که با خانم میلر در ارتباط مستقیم بوده اند را جدا و از هواپیما خارج کند. پنس راهی ایالت آیوا بود تا با رهبران مذهبی در آنجا ملاقات کند.

ترامپ در واکنش به سوال خبرنگاران که از احتمال گسترش ویروس کرونا در داخل کاخ سفید از او پرسیدند گفت: حداکثر کاری که ما می توانیم بکنیم این است که همه توصیه ها و ملاحظات برای جلوگیری از ابتلا را انجام دهیم.

با وجود این، تارا مک کیلیوی، خبرنگار کاخ سفید می گوید اصرار ترامپ بر نزدن ماسک حکایت از کوشش او برای نشان دادن تحت کنترل بودن اوضاع دارد و بیشتر از اینکه به انتخاب شخصی او مرتبط باشد یک تظاهر سیاسی است.

او همچنین از تصمیم خود برای ماسک نزدن در مراسم بزرگداشت جنگ دنیای دوم که در محل یادبود آن در واشنگتن برگزار گردید، دفاع کرد و گفت نیازی به زدن ماسک نداشته چرا که فاصله فیزیکی او با بازماندگان سالخورده جنگ دنیای که در این مراسم شرکت نموده بودند، زیاد بوده است.

او افزوده: در ضمن باد به قدری شدید و در جهتی بود که بسیار بعید می دانم ویروس می توانست به آنها برسد.

با این حال، ترامپ، روز آدینه در گفت وگو با شبکه خبری فاکس نیوز گفت که کارمندان کاخ سفید که غذای او را سرو می نمایند آغاز به زدن ماسک نموده اند.

او همچنین درباره کارمندی که روز گذشته تست او مثبت اعلام شد گفت که همین کارمند چهار روز قبل از آن تست کرونا داده بود و نتیجه آن در آن هنگام منفی بود.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1023

به "مدیر مطبوعاتی مایک پنس هم کرونا دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر مطبوعاتی مایک پنس هم کرونا دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید