ترامپ: مدارس باز نشوند بودجه نمی دهیم

به گزارش ایران عکس، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا مدارس این کشور را تهدید کرد در صورتی که به خاطر کرونا از بازگشایی خودداری نمایند، بودجه آن ها قطع می گردد.

ترامپ: مدارس باز نشوند بودجه نمی دهیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

ترامپ عصر پنجشنبه در پیامی توییتری نوشت: دموکرات ها مدارس را هم اکنون (به صورت امن) باز کنید! وقتی مدرسه ها بسته هستند بگذارید بودجه به بچه ها (خانواده ها) برسد. چرا باید مدارس وقتی بسته هستند بودجه بگیرند؟ نباید دریافت نمایند.

ترامپ پیشتر بارها و بارها خواهان بازگشایی کامل مدارس شده و تهدید نموده است که بودجه فدرال را برای مدارسی که این کار را نمی نمایند، قطع خواهد نمود. اگر چه بسیاری اظهار داشتند که توانایی وی در انجام این کار محدود است اما او در یادداشت توئیتری دیگری با اشاره به بازگشایی مدارس در آلمان، دانمارک، نروژ، سوئد و بسیاری از کشورها، خواهان بازگشایی کامل مدارس شده بود.

آنگونه که بتسی دیووس وزیر آموزش آمریکا و کایلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید گفته اند، منظور ترامپ از بازگشایی مدارس حضور همه دانش آموزان به صورت همزمان و در طول هفته در مدرسه ها است.

اصرار ترامپ در حالی است کارشناسان بهداشتی آمریکا از جمله دکتر آنتونی فاوچی مدیر موسسه ملی بیماری های عفونی این کشور تاکید نموده اند که بچه ها در برابر کرونا مصونیت ندارند و می توانند هم خود مبتلا شوند و هم این بیماری را منتقل نمایند.

از دیگر خطرات مطرح برای بازگشایی مدارس در آمریکا، احتمال ابتلای معلمان و کارکنان مدارس است به گونه ای که گفته می گردد تقریبا یک سوم معلمان مدارس دولتی بالای 50 سال، سن دارند و این مساله می تواند سلامتی آنها را در خطر قرار دهد.

از مباحث دیگر مطرح در آمریکا تامین بودجه برای کارکنان و ملزومات مدارس است که در صورت بازگشایی در شرایط شیوع کرونا به 245 میلیارد دلار احتیاج دارند، در حالیکه دولت فدرال تا کنون 13.5 میلیارد دلار برای آموزش کودکستان تا دبیرستان اختصاص داده است. بر این اساس، انجمن ملی آموزش آمریکا تخمین زده است بدون یاری دولت فدرال، 1.9 میلیون نفر در سیستم آموزشی شغل خود را از دست خواهند داد.

آمریکا در حال حاضر بیش از 6 میلیون و 552 هزار نفر مبتلای به کووید-19 را شناسایی نموده و بیش از 195 هزار نفر هم جان خود را در اثر این بیماری از دست داده اند. این ارقام، آمریکا را به رتبه نخست مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا در دنیا تبدیل نموده است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1209

به "ترامپ: مدارس باز نشوند بودجه نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: مدارس باز نشوند بودجه نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید