بازسازی ارسی ها و کاشی های هفت رنگ کاخ گلستان

به گزارش ایران عکس، مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت: پروژه های بازسازیی کاخ گلستان اولویت بندی شده ارسی ها و کاشی ها در اولویت بازسازی قرار دارند.

بازسازی ارسی ها و کاشی های هفت رنگ کاخ گلستان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

آفرین امامی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بناها و بخش هایی که احتیاج به بازسازی فوری داشته در اولویت قرار دارند، به این منظور بخشی از ارسی های کاخ گلستان، کاشی های هفت رنگ، عایق بندی بام ها، برطرف نشتی و رطوبت بعضی از بناها، پاک سازی آیینه کاری های قسمتی از فضای این مجموعه میراث جهانی، پاک سازی و استحکام بخشی درها و پنجره های ضلع شمال بازسازی می شوند.

او اضافه نمود: بازسازی این آثار از یک ماه پیش از محل درآمدهای اختصاصی با کوشش معاونت توسعه مدیریت و با همکاری معاونت میراث فرهنگی شروع شده و با توجه به نوع و حجم پروژه ها زمان اتمام آن متفاوت است.

امامی توضیح داد: انجام حفاظت و بازسازی احتیاجمند مطالعه است، به همین منظور مطالعات پروژه های بازسازیی، حفاظت کاتدی، سیستم گازرسانی و ایمن سازی برق، آسیب شناسی و تهیه طرح سیستم الکترونیکال این مجموعه در حال اجرا است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1117

به "بازسازی ارسی ها و کاشی های هفت رنگ کاخ گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ارسی ها و کاشی های هفت رنگ کاخ گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید