منتظر تحقق وعده فدراسیون هستیم

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران/کرمانشاه دبیر هیات شمشیربازی استان کرمانشاه بااشاره به قول فدراسیون برای تجهیز خانه شمشیر بازی کرمانشاه، گفت: علیرغم پیگیری که طی دو سال گذشته داشته ایم، فدراسیون هنوز به وعده اش عمل نکرده است.

منتظر تحقق وعده فدراسیون هستیم

مهدی عباسی در گفت و گو با خبرنگاران، به اتمام تعمیرات سالن شمشیر بازی کرمانشاه اشاره نمود و اضافه نمود: تعمیرات این سالن قدیمی و فرسوده، ازحدود دو سال پیش با اختصاص اعتبار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان شروع شد.

وی توضیح داد: تا اواخر سال گذشته بخش زیادی از تعمیرات این سالن توسط اداره کل ورزش و جوانان استان انجام گرفت و تعمیرات بخش های باقی مانده را نیز با هزینه هیات انجام دادیم.

دبیر هیات شمشیر بازی کرمانشاه تاکید نمود: با خاتمه تعمیرات این سالن در گام بعدی باید سه پیست استاندارد ساخته شده در آن تجهیز می شد که فدراسیون از قبل قول این کار را داده بود.

وی یادآورشد: اسفند 1397 که اجلاس روسای فدراسیون های ورزشی در قصرشیرین برگزارشد، رئیس فدراسیون شمشیربازی قول داد که به هرمیزان که اداره کل ورزش و جوانان استان برای تعمیر سالن شمشیربازی اعتبار صرف کند، فدراسیون هم به میزان همان اعتبار تجهیزات برای این سالن به کرمانشاه ارسال کند.

عباسی افزود: طی دو سال اخیر که تعمیرات سالن را انجام می دادیم و اکنون هم که تعمیرات به خاتمه رسیده بارها برای تحقق وعده فدراسیون پیگیری هایی را داشتیم و حتی با فدراسیون مکاتباتی داشتیم، اما هنوز این وعده عملی نشده است.

وی کف پوش، وسایل بدنسازی، دو دستگاه آپاره، لباس، شمشیر، قرقره و... را از جمله تجهیزات مورد احتیاج برای سالن شمشیر بازی کرمانشاه گفت و گفت: با وجود نواقصی که در بحث تجهیزات در سالن داریم، اما کوشش نموده ایم تا یکی از پیست ها راه راه اندازی نموده و ورزشکارانمان فعالیتشان را از سر بگیرند.

دبیر هیات شمشیر بازی کرمانشاه مطرح نمود: قطعا اگر بخواهیم برنامه های توسعه ای رشته شمشیربازی را دنبال کنیم، به زیرساخت ها و تجهیزات این رشته احتیاج داریم.

وی در ادامه این گفت و گو با خبرنگاران، به تاثیرات منفی کرونا بر شمشیربازی استان اشاره نمود و گفت: سال جاری برای شمشیربازی برنامه های مختلفی تدارک دیده بودیم که کرونا مانع از اجرای آنها شد.

عباسی نمایش پارکی را از جمله این برنامه ها برشمرد و اضافه نمود: در نظر داشتیم سال جاری به منظور معرفی و افزایش مخاطبین شمشیر بازی کرمانشاه، نمایش پارکی این رشته را اجرا کنیم که به دلیل تداوم شیوع بیماری کرونا این برنامه منتفی شد، اما در آینده آن را اجرایی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1177

به "منتظر تحقق وعده فدراسیون هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر تحقق وعده فدراسیون هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید