موردانتظارترین بازی های ویدئویی سال 2020

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران: حتی با ردیف طولانی از بازی هایی که سال جاری در صف انتشار قرار دارند، انتها نمایشگاه اکسپو E3 نشانگر این بود که تا مدتی دیگر از هیچ محصول قابل توجهی رونمایی نخواهد شد و بدین ترتیب تغییری در صف عنوان هایی که قرار است سال 2020 منتشر شوند ایجاد نخواهد شد.

موردانتظارترین بازی های ویدئویی سال 2020

از این رو فرصت خوبی دست داده در خصوص بازی های صحبت کنیم که سال آینده انتظار گیمر ها را می کشند. از Cyberpunk 2077 نفسگیر تا Final Fantasy 7 Remake جذاب، گیمر ها بازی های زیادی برای لذت بردن در سال 2020 خواهند داشت. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین بازی های ویدیویی که برای انتشار آن ها در سال 2020 برنامه ریزی شده آشنا کنیم.

10. Gods & Monsters

در کنفرانس خبری کمپانی Ubisoft فاش شد که بازی خدایان و هیولاها (Gods & Monsters) بازی جدیدی از توسعه دهندگان بازی Assassins Creed Odyssey است که سال آینده منتشر خواهد شد. بسیاری این بازی را نسخه ای از بازی Breath of the Wild می دانند و درک این مقایسه چندان سخت نیست اگر فضای فانتزی و جزییات کارتونی آن را مورد توجه قرار دهیم. اما چرا این بازی در میان ده بازی مورد انتظار سال 2020 قرار گرفته است؟

در واقع فضای یونان باستان بازی AC Odyssey بدین معنا است که توسعه دهندگان به وضوح احتیاج به وارد کردن بخشی از افسانه های مشهور برای بازیگر برای مبارزه را حس نموده و در خصوص آتلانتیس نیز حس مشابهی وجود داشته است.

شاید این بازی همان چیزی باشد که کمپانی سازنده همواره بدنبال ساخت آن بوده و با این شور و شعف اضافه شده، به نظر می رسد که باید انتظار چیزی خیلی خاص و ویژه را داشت.

9. Marvels Avengers

ایده بازی انتقام جویانی کامل و باتجربه یک ایده بسیار خارق العاده و هیجان انگیز است و بالاخره سال آینده این ایده به واقعیت تبدیل خواهد شد. چیز هایی که تاکنون در خصوص این ایده در جهانی بازی ها منتشر شده چندان جذاب نبوده، اما چیز هایی که در خصوص بازی جدید Marvels Avengers شنیده ایم، در کنار تمام ستارگانی که صداپیشگی شخصیت های آن را بر عهده دارند، دلایل زیادی برای خوشبین بودن به این بازی در سال آینده وجود دارد.

صادقانه اینکه اگر کمپانی Crystal Dynamics بتواند حتی نیمی از عناصر خارق العاده ای که قول داده اند را در محصول نهایی محقق سازند، هواداران تیم بزرگ مارول در نهایت بازی خواهند داشت که می توانند به خاطر آن شاد باشند و دیگر از دست تعداد زیاد بازی های ضعیفی که در سال های اخیر از این جهان مشتق شده خلاص خواهند شد.

8. Dying Light 2

اولین نسخه بازی نور در حال مرگ (Dying Light) گیمر ها را با یک داستان بسیار عجیب و متفاوت روبرو ساخت: یک بازی زامبی محور با قابلیت های ورزش پارکور. اما این داستان عجیب در واقع به نحوی در محبوبیت بازی موثر بوده و ترکیب مردگان زنده شده با نبرد های تن به تن و عناصری برای عبور از جهانی زندگان و مردگان، به یک بازی بسیار هیجان انگیز و لذت بخش منتهی شد.

عنوان دوم این بازی نیز در همین راستا قدم برداشته و یک بازی سراسر هیجان و جذاب را در اختیار گیمر ها قرار خواهد داد و این بار با ویژگی های جدیدی که وسعت بازی را بسیار بیشتر نموده و بر عناصر جذاب آن خواهند اضافه نمود.

جذاب ترین ویژگی و بخشی که به این بازی اضافه شده تبعات و عواقب آن است. انتخاب های بازیگر تغییراتی شدید در شهر و نجات یا مرگ دیگر شخصیت ها ایجاد خواهد نمود. همچنین توسعه دهندگان ادعا نموده اند که داستان اصلی تنها حدود 50 درصد از محتوای نسخه دوم این بازی را شامل خواهد شد که نشان از بزرگی نسخه دوم داد.

7. Halo: Infinite

بازی های جدید در جهانی هالو (Halo) همواره هیجان انگیز بوده اند، اما نسخه هالو: بی نهایت (Halo: Infinite) که سال آینده منتشر خواهد شد در قحطی بازی های خوب چند سال اخیر ایکس باکس یک نسخه ویژه خواهد بود.

برخلاف تمام بازی های سابق این سری، بازی جدید بیشتر به رویکرد یک جهانی باز خواهد پرداخت و هالو را در یک مقایس بسیار بزرگتر باز خواهد گرداند.

شوربختانه هنوز جزییات زیادی از شکل واقعی این بازی و جزییات داستان آن منتشر نشده و تنها می دانیم که داستان نسخه جدید در جهانیی پس از اتفاقات هالو 5 اتفاق افتاده و شاهد مبارزه استاد چیف در برابر یک شخصیت شرور جدید به نام کورتانا هستیم.

اگر چه نمی توان چیز زیادی در خصوص این بازی گفت، اما هالو: بی نهایت یکی از بازی هایی است که بدون شک باید در سال 2020 به دنبال آن باشید.

6. Final Fantasy 7 Remake

از میان تمام بازی های فاینال فانتزی در سری های فراوان منتشر شده اند، بازی جدید با عنوان فاینال فانتزی 7 (Final Fantasy 7 Remake) بدون شک مورد انتظارترین و پردرخواست ترین آن ها برای بازسازی بوده است. از تمام تریلر هایی که از این بازی تاکنون منتشر شده، می توان فهمید که این آپدیت بزرگ بسیار امیدوار کننده است.

تصاویر گرافیکی جدید باعث شده که همزمان با وفاداری به گرافیک بازی های گذشته، کیفیت به حد اعلا رسیده و تمامی آن شخصیت های کلاسیک و لحظاتی که هواداران دوست داشتند با یک قالب مدرن دوست داشتنی ارائه شوند.

بدین ترتیب انتظار می رود که FF7 Remake به جایگاهی برسد که همواره هواداران این جهان در رویای خود داشته اند. ترکیب مبارزه سوم شخص و تغییرات کوچک در عناصر جانبی باعث شده ترکیبی جذاب از قدیم و جدید شکل گیرد که برای کسانی که نسخه های قبلی را بازی نموده اند و همچنین هواداران جدید این بازی به یک شکل جذاب باشد.

5. Elden Ring

در شباهتی آشکار با بازی جدید هالو، افراد بسیاری انتظار عنوان جدیدی از یک بازی هستند. عنوان جدید بازی الدن رینگ (Elden Ring) به نظر می رسد که ترکیبی از تمام بازی های پیشین استودیو FromSoftware باشد: تم های قرون وسطایی Dark Souls، خشونت و خونریزی متفاوت Bloodborne و بخش هایی از زره شبه شرقی عنوان اخیر Sekiro.

شابد باور نکنید اگر بگوییم که در کنار توسعه دهندگان فوق العاده ای که در این استودیو در حال کار بر روی این بازی جدید هستند، جرج آر آر مارتین، خالق رمان ها و سریال مشهور بازی تاج و تخت (Game of Thrones) نیز در خلق داستان و شخصیت های این بازی نقش دارد.

اضافه شدن چنین نویسنده ای بدون شک جذابیت تله وار بیشتری به این بازی خواهد بخشید و کیفیت ادبی را به تجربه سنتی مبتنی بر سبک بازی در این استودیو خواهد آورد.

4.

Watch Dogs Legion

بعد از اولین فیلم در سری سگ های نگهبان (Watch Dogs) به یک بازی فاجعه و ناموفق تبدیل شد، جای تعجب دارد که کمپانی Ubisoft به این عنوان ادامه داده و حتی یک نسخه بزرگتر را برای سومین ویرایش در نظر گرفته باشد، عنوانی که برخلاف دو نسخه پیشین به نظر می رسد بسیار امیدوارکننده باشد.

این عنوان جدید با نام گروه سگ های نگهبان (Watch Dogs Legion) دارای فضایی جدید در آینده شهر لندن است و بازی به عنوان یک شخصیت غیرفعال و جانبی نیز بر جذابیت این بازی جدید خواهد اضافه نمود و به همین دلیل نسخه جدید با واکنش های مثبت فراوانی روبرو شده است.

چه بازی گروه سگ های نگهبان بتواند این انتظارات را برآورده کند یا خیر، نمی تواند منکر این واقعیت شد که بسیاری امیداورند که کمپانی سازنده بالاخره از اشتباهات گذشته درس گرفته و بازی امیدوار کننده ای ساخته باشند.

3. Ghost Of Tsushima

در حالی که پس از انتشار اولیه این بازی در اکسپو E3 در سال گذشته، هنوز صحبت یا تریلری در خصوص بازی Ghost Of Tsushima منتشر نشده، اما گیمر ها این بازی را فراموش ننموده اند، زیرا فضای داستان و بازی آن بسیار امیدوار کننده و جذاب به نظر می رسد.

از ویدیو منتشر شده از این بازی در سال گذشته گیمر ها با یک مبارزه با شمشیر خارق العاده روبرو شدند که ظاهراً یک بازی یک نفره است و نسخه ای کند و بسیار متفکرانه از سیستم مبارزه موجود در بازی For Honour باشد.

بدین ترتیب این بازی می تواند احساس یک شمشیرزن ماهر بودن را در گیمر ها به وجود بیاورد. این بازی به خودی خود بسیار زیبا به نظر می رسد و در شرایطی که کمپانی بازی Sucker Punch پشت ساخت آن قرار گرفته است می توان از داشتن داستانی غنی در آن که در بازی های دیگر این کمپانی نیز دیده می گردد مطمئن بود.

به نظر می رسد که پلی استیشن بزودی یک کلاسیک اختصاصی دیگر را بدست خواهد آورد.

2. The Last Of Us: Part 2

اولین بازی The first Last of Us یک شاهکار به تمام معنا بود که یک بازی خارق العاده دیگر را به کلکسیون بازی های جذاب Naughty Dog اضافه نمود. فهرست صداپیشگان مشهور بازی در داستانی که توسط نیک دراکمن و بروس استارلی ساخته شده نیز بسیار جذاب است که علیرغم یک بازی ذاتی زامبی محور می تواند به ترسناک بودن و احساسات برانگیزی آن تاکید داشته باشد.

از چیز هایی که تاکنون در خصوص این بازی دیده و فهمیده ایم، بازی دوم این سری به ماجراجو های شخصیت الی به یک شکل طبیعی، اما لذت بخش ادامه خواهد داد. تغییرات و بهسازی هایی که در گیم پلی این بازی شکل گرفته می توان انتظار یک شباهت جذاب به نسخه اول همراه با داستانی جدید و ظاهری زیبا را داشت.

1. Cyberpunk 2077

جهانی Cyberpunk مایک پونداسمیت یکی از جذاب ترین پرداخت های ژانر آدم های ماشینی سایبرنتیک است و شخصیت هایی مانند مورگان بلک هند، دار و دسته های خاص و خود نایت سیتی فضایی بسیار منحصربفرد و جذاب برای این بازی ویدیویی ایجاد خواهند کرد.

در این میان هیچ کمپانی فراوری بازی به اندازه CD Projekt Red نتوانسته از این جهان استفاده نموده و به آن اعتماد داشته باشد. این توسعه دهندگان علاقه و مهارت خود را در ساختن بازی حول این جهان نشان داده و ارتباط نزدیک خود با هواداران را به نمایش گذاشته است.

به همین انتظار می رود که در بازی جدید Cyberpunk 2077 نیز بار دیگر شاهد مهارت و استادی توسعه دهندگان این بازی باشیم. گیم پلی این بازی بسیار لذت بخش به نظر می رسد، داستان های شهری آن عمیق و غنی بوده و توانایی گیمر در شکل دادن به فضا و شخصیت خاص خود نیز بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد. کیانو ریوز را نیز در این بازی نباید فراموش کرد که جذابیت خاصی به آن خواهد بخشید.

منبع: whatculture

منبع: برترین ها
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 587

به "موردانتظارترین بازی های ویدئویی سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موردانتظارترین بازی های ویدئویی سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید