نایبی: به بازیکنانم سخت می گیرم تا به خودشان افتخار نمایند

به گزارش ایران عکس، سرمربی تیم بسکتبال بانوان شورای شهر و شهرداری قزوین گفت: فاطمه آقازادگان های زیادی در بسکتبال هستند که برای رشد و شکوفایی احتیاج به حمایت مربیان دارند.

نایبی: به بازیکنانم سخت می گیرم تا به خودشان افتخار نمایند

افسانه حسن نایبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره رجحان تیمش مقابل تیم های نوشت افزار کنکو و بانوان شهر گرگان در لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت: نوشت افزار کنکو تیم جوان و خوبی است و تا لحظه آخر می جنگد و کوشش می نماید که پیروز به پیروزی شدیم. بانوان شهر گرگان هم ترکیبی از بازیکنان جوان و بزرگسال است و در کوشش است بازی خوبی را ارئه دهد. هر دو بازی برای ما سنگین بود.

وی به آسیب دیدگی کاپیتان تیمش برابر نوشت افزار کنکو گفت: بدشناسی ما این بود که روژانو محمودی کاپیتان تیم مان را به دلیل آسیب دیدگی در ثانیه 14 بازی مقابل نوشت افزار کنکو از دست دادیم، اما سعی کردیم با ایجاد هماهنگی و انسجام بین بازیکنان و تعویض های متعددی که داشتیم به ارنج اصلی برسیم و تونستیم پیروزی را در دو بازی کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شورای شهر و شهرداری قزوین ادامه داد: این مسابقات برای من بسیار ارزشمند است، چون تیم جوانی دارم و میانگین سنی بازیکنانم 23 سال است. همین موضوع یاری می نماید تا آینده بسیار خوبی را برای تیم استان و بسکتبال کشور ترسیم کنم، چون این بازیکنان نیروهای خواهند بود که بعدها در تیم ملی حضور دارند و به رشد و اعتلای بسکتبال بانوان یاری می نمایند.

وی درباره فاطمه آقازادگان قزوینی بازیکن موثر و نفوذی تیمش که 31 امتیاز را در مسابقه برابر بانوان شهر گرگان کسب کرد، گفت: فاطمه آقازادگان از بازیکنان خوب قزوین است که در تیم ملی جوانان بسکتبال 3 نفره حضور پیروزی داشته است و حتی در مسابقات آسیایی به عنوان خانم گل مسابقات معرفی گردید. این بازیکن آینده بسیار درخشانی دارد و من دوست دارم در آینده نفر اول تیم ملی بزرگسالان گردد.

نایبی اعلام کرد: تمام کوششم این است که به بازیکنانم سخت بگیرم تا در آینده بتوانند به وجود خودشان افتخار نمایند و من مطمئن هستم فاطمه های دیگری در کشور هستند که احتیاج به حمایت مربیان دارند که اگر این اتفاق رخ بدهد، بسکتبال بانوان رشد و شکوفایی خوبی در مسابقات بین المللی، آسیایی، دنیای و حتی المپیک داشته باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1428

به "نایبی: به بازیکنانم سخت می گیرم تا به خودشان افتخار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایبی: به بازیکنانم سخت می گیرم تا به خودشان افتخار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید