نمایش فیلم تئاتر پیرمرد و ببر تا نیمه آبان 99

به گزارش ایران عکس، خبرگزاری خبرنگاران- فیلم تئاتر پیرمرد و ببر به کارگردانی آقای حسن دادشکر از تولیدات سال 1395 مرکز تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در طرح نمایش نما تا نیمه آبان سال 1399 نمایش داده می شود.

نمایش فیلم تئاتر پیرمرد و ببر تا نیمه آبان 99

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، طرح نمایش نما، پخش فیلم نمایش های کودک در فضای مجازی است که از روز 15 مرداد آغاز شده و تا نیمه آبان سال 1399 ادامه خواهد داشت.

تئاتر پیرمرد و ببر به نویسندگی آقای علی خاکبازان برگرفته از کتابی به همین نام از انتشارات کانون است که به خرد و اندیشه می پردازد و موضوع آن انتخاب میان عقل و احساس، ترویج خوبی، دوری از خشونت و وفای به عهد است.

در این نمایش ببری که همیشه به اهالی و احشام یک روستا حمله می کرده است روزی گرفتار شده و در قفس نگه داری می شود تا این که مردی جهاندیده او را در قفس می بیند و بر حسب اصرار و ناله ببر، او را از قفس آزاد می کند و...

بر همین اساس در تئاتر پیرمرد و ببر آقای مرتضی طاهری به عنوان مشاور کارگردان و خانم معصومه آرواز به عنوان دستیار کارگردان همکاری داشته اند و آقایان سعید ابک، آرش شریف زاده و خانم راحله شمس آبادی نیز بازیگران آن هستند.

آهنگ سازی این نمایش را آقای رامین کهن انجام داده است و خانم تینا دادشکر و آقای آرش شریف زاده طراحان صحنه، لباس، ماسک و عروسک بوده اند، ساخت دکور، ماسک و عروسک نیز بر عهده آقای علیرضا حسین پور بوده است.

علاقه مندان فیلم تئاتر پیرمرد و ببر و سایر نمایش های تولید شده در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان را در نمایش نما به نشانی th.kpf.ir تماشا کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1266

به "نمایش فیلم تئاتر پیرمرد و ببر تا نیمه آبان 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش فیلم تئاتر پیرمرد و ببر تا نیمه آبان 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید