هر آنچه از فصل سوم سریال Warrior باید بدانید

به گزارش ایران عکس، سریال مبارز (Warrior) یکی از سریال های مجذوب کننده به شمار می رود که اولین فصل از آن در سال 2019 میلادی پخش شده بود و حالا انتظار برای سومین فصل از آن بسیار بالا است. فصل سوم سریال قرار است همچون فصل های قبلی جنگ های تانگ در اواخر دهه 1870 میلادی در شهر سانفرانسیسکو را بازگو کند.

هر آنچه از فصل سوم سریال Warrior باید بدانید

این سریال داستان سفر خارق العاده اه سهم با بازی اندرو کوجی را دنبال می نماید که در هنرهای رزمی مهارت بسیار زیادی دارد و در پی پیدا کردن خواهرش است. با این حال، او گرفتار شبکه ای از قدرتمندترین باندهای محله چینی ها می گردد. حالا قرار است فصل سوم سریال مبارز در سال 2023 پخش گردد و این فصل قرار است درام های جنایی مجذوب نماینده و مبارزه های خارق العاده و پرتنشی همانند دو فصل قبلی را به نمایش در بیاورد.

این سریال مهیج، جنایی و درام به وسیله جاناتان تروپر ساخته شده و از شبکه سینمکس پخش می شد. این سریال الهام گرفته شده از ایده ای از بروس لی افسانه ای است و به نحوی، پروژه مورد علاقه و ساخته نشده وی را زنده نموده است. این در حالی است که دختر وی شانون لی در تحقق این پروژه نقش به سزایی داشته است.

داستان فصل سوم سریال Warrior

اتفاقات سریال مبارز در اواخر قرن نوزدهم میلادی در شهرک چینی ها در سانفرانسیسکو و در میان جنگ های تانگ جریان دارد. این سریال از نوشته های استاد هنرهای رزمی بروس لی الهام گرفته شده و سومین فصل از آن به آنالیز عواقب شورش هایی می پردازد که در فصل دوم محله چینی ها را به لرزه درآورد.

مای لینگ با استفاده از ارتباطات دولتی خودش، از فرصت استفاده می نماید تا قدرتش را تثبیت کند. به طور هم زمان، آن سهم و هوپ وی با چالش های دلهره آوری همانند پیدا کردن راهکارهای تازه برای بقا روبرو می شوند.

یکی از مدیران اجرایی سریال یعنی جاش استودارد درباره فصل سوم سریال مبارز اظهار داشته که این سریال ادامه اتفاقات قسمت پایانی فصل دوم خواهد بود. در حالی که مقامات قوانین نو و سخت گیرانه ای را علیه محله چینی ها وضع می نمایند، کاراکترهای مختلف ناامید می شوند و در پی راه های جایگزین هستند.

همین نیز منجر به آن می گردد که آن ها خطرات را به جان بخرند، اتحادهای ناخوشایندی شکل بدهند و خیانت های مهمی را تجربه نمایند که هر شخصی را با حقایقی تلخ آشنا می نماید. این در حالی است که فصل سوم قرار است بیشتر به رشد شخصیت آه سهم بپردازد. او با اینکه یک گنگستر است اما به علت اتفاقات فصل قبلی، اکنون مردم او را به چشم یک قهرمان می بینند و انتظارهایی از او دارند.

بازیگران فصل سوم سریال Warrior

بازیگران برجسته فصل های قبلی قرار است در فصل سوم سریال مبارز نیز نقش آفرینی نمایند. اندرو کوجی قرار است بار دیگر نقش آه سهم را بازآفرینی کند، یک فرد با مهارت بسیار بالای هنرهای رزمی که از چین به سافرانسیسکو سفر می نماید و در نهایت نیز به نیروی یکی از تأثیرگذارترین گنگ های محله چینی ها تبدیل می گردد.

اولیویا چنگ نیز بار دیگر نقش آه توی را بازآفرینی خواهد نمود که زن و مادامی برجسته است. جیسون توبین نیز نقش یانگ جون را بازی خواهد نمود که پسر با روحیه یک رهبر تأثیرگذار تانگ است. دایان دوان نیز بار دیگر نقش مای لینگ را بازآفرینی می کند، یک زن فریبنده و مصمم که عزم مطلقی برای رسیدن به قدرت دارد.

کایران بیو نیز نقش افسر بیگ بیل اوهارا را به تصویر می کشد، یک پلیس باهوش ایرلندی که وظیفه تأسیس یک واحد مخصوص محله چینی ها را برعهده دارد. دین جاگر نیز نقش دن لیری را بازی خواهد نمود که رهبر حزب کارگران و پدرسالار غیررسمی جامعه ایرلندی ها در سانفرانسیسکو محسوب می گردد.

در فصل سوم سریال مبارز، جوانا واندرهام نقش یک وارث اشرافی به نام پنه لوپه بلیک را بازی خواهد نمود که به علت ثروت زیادش در صنعت راه آهن، به ازدواج شهردار درآمده است. تام وستون جونز نیز نقش یک پلیس تازه کار و جنوبی به نام ریچارد لی را ایفا می نماید. هون لی نیز بار دیگر شخصیت وانگ چائو را به نمایش در خواهد آورد، فردی حیله گر و فرصت طلب که در محله چینی ها حضور دارد.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فصل سوم سریال مبارز نقش آفرینی می نمایند نیز می توان به جو تسلیم در نقش لی یونگ، لنگلی کرکوود در نقش والتر باکلی، کریستین مک کی در نقش شهردار ساموئل بلیک، پری یانگ در نقش پدر جون، داستین ان گوین در نقش زینگ، سلین باکنز در نقش سوفی مرسر، میراندا ریسون در نقش نلی دیونپورت، چن تانگ در نقش هونگ و ماریا النا لاس در نقش روزالیتا وگا اشاره نمود.

تاریخ پخش فصل سوم سریال Warrior

سومین فصل از سریال مبارز قرار است از سرویس آنلاین مکس پخش گردد و سه قسمت ابتدایی این فصل قرار است به صورت هم زمان در تاریخ 29 ژوئن سال 2023 میلادی (پنجشنبه 8 تیر 1402) روی این سرویس آنلاین عرضه گردد. باقی قسمت های فصل سوم سریال به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 8 خرداد 1402 بروزرسانی: 8 خرداد 1402 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2250

به "هر آنچه از فصل سوم سریال Warrior باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه از فصل سوم سریال Warrior باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید