همه چیز در خصوص میلان

به گزارش ایران عکس، میلان دومین شهر پرجمعیت ایتالیا (پس از رم) با یک و نیم میلیون نفر جمعیت می باشد. این شهر عظیم با مساحتی بالغ بر 183 هزار کیلومتر مربع در شمال ایتالیا واقع شده است. نکته جالب در خصوص این شهر، تشکیل شدن یک سوم جمعیت آن از مهاجران فیلیپینیست.

همه چیز در خصوص میلان

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

اهمیت میلان

میلان از لحاظ های مختلفی پایتخت ایتالیا محسوب می گردد. یکی از آن ها بحث فراوری است. بسیاری از فراوری کنندگان عظیم و بازیگران اصلی اقتصاد ایتالیا در میلان حضور دارند. همچنین میلان به عنوان محل زندگی روشنفکران و هنرمندان عظیم ایتالیایی شناخته شده است. از زمان شکل گیری رنسانس، اهمیت شهر میلان در سیری صعودی قرار داشته است. مرکزیت های میلان به همین موارد ختم نشده و از دیگر نکات شاخص این شهر می توان به پایتخت مد بودن آن اشاره کد. این مورد به ایتالیا محدود نشده و دنیایست. علاوه بر این، میلان را به عنوان مرکز اصلی چاپ و نشر کتاب و موسیقی می شناسند.

فوتبال

اینترمیلان و آث میلان، دو باشگاه عظیم این شهرند که در زمینه بازی پرطرفدار فوتبال، سال های سال طرفداران به وجد آورده و شهرتی دنیای کسب نموده اند. اینترمیلان 3 بار و آث میلان 7 بار برنده لیگ قهرمانان اروپا (معتبر ترین رقابت باشگاهی بین المللی فوتبال در دنیا) شده اند. استادیوم سن سیرو که استادیوم خانگی هر دوی این تیم هاست، یکی از جاذبه های گردشگری این شهر نیز می باشد.

جاذبه ها

میلان انواع و اقسام جاذبه ها را در خود جای داده است. یکی از بهترین شهر های ایتالیا چه از لحاظ گردشگری و چه از لحاظ مهاجرت، میلان می باشد. مراکز آموزشی معتبر و با سابقه یکی از امتیازات عظیم این شهر هستند. در میلان می توان ترکیب بنا های تاریخی و زیبا و فضاهای مدرن را تجربه کرد. از لحاظ رستوران نیز، این شهر شما را به شگفتی وامی دارد. انواع و اقسام غذاهای ایتالیایی در فضاهایی شیک و آرام، در کنار غذاهای بین المللی سرو می شوند. حمل و نقل میلان بسیار عالی بوده و قیمت ها همگی معقولند. در ادامه به چند جاذبه شاخص اشاره می کنیم.

پیاتزا مرکانتی: ساختمانی مرمری به جا مانده از قرون وسطی که در کنار غنای تاریخی، منظره ای به شدت چشم نواز را به نمایش می گذارد. این ساختمان در مرکز شهر میلان قرار گرفته است.

کلیسای سانتا ماریا دل گرازیه: این کلیسا دید بیرونی بسیار زیبا و نمای آجری منحصر به فردی دارد. محبوبیت خاص آن اما مرهون شاهکار داوینچی، تابلوی شام آخر می باشد.

سالن آلا اسکالا: سالنی با ظرفیت 2800 نفر که هر ساله از پاییز تا اواخر بهار، میزبان اجراهای اپرا می باشد. این سالن یکی از مهم ترین سالن های اپرا در دنیا بوده و میزبانی معتبرترین موسیقی دانان را به عهده دارد.

طاق صلح میلان

کلیسای هالی آمبروز

کلیسای جامع ال دوئمو

منبع: اینترنت
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1215

به "همه چیز در خصوص میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز در خصوص میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید