هواوی اکوسیستم خدمات موبایل خود را در سال 2020 گسترش خواهد داد

به گزارش ایران عکس، بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، هواوی میخواهد در سال 2020 اقدام به ایجاد و توسعه HMS کند. پایگاهی ویژه که مختص خدمات موبایل هواوی است.

هواوی اکوسیستم خدمات موبایل خود را در سال 2020 گسترش خواهد داد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هواوی میخواهد این سرویس جدید را جایگزین عملکرد سرویس های گوگل موبایل کند و این موضوع به کاربران و توسعه دهندگان یاری می نماید وابستگی کمتری به گوگل داشته باشند.

HMS از 14 سرویس تشکیل شده است، 9 سرویس خدمات اصلی و 5 سرویس خدمات رشد که شامل یک حساب کاربری هواوی است که فضا را برای سیستم پرداخت درون برنامه ، ارسال پیغام و سایر قابلیت ها باز می نماید. یکی دیگر از این ویژگی ها Scan Kit است که از 13 بارکد یک و دو بعدی پشتیبانی می نماید (به چیزی مشابه کدهای QR فکر کنید). اکوسیستم پرداخت موبایل در چین تا حد زیادی مبتنی بر کدهای QR است در حالی که غرب تمایل دارد از NFC استفاده کند.

توسعه دهندگان می توانند SDK خدمات Huawei Mobile SDK را یکپارچه نموده و Google SDK را جایگزین نمایند. همانطور که در ترکیه مشابه این رخ داد و به نظر می رسد دیگر نیازی به جنگ تجاری برای یک کشور در مورد از دست دادن دسترسی به خدمات گوگل نیست.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 695

به "هواوی اکوسیستم خدمات موبایل خود را در سال 2020 گسترش خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی اکوسیستم خدمات موبایل خود را در سال 2020 گسترش خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید