پرسپولیس 1 ، نفت آبادان 0؛ سه امتیاز مهم همراه با کلین شیت در حضور طرفداران

به گزارش ایران عکس، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس تهران و نفت آبادان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با فزونی 1 بر 0 پرسپولیس به سرانجام رسید.

پرسپولیس 1 ، نفت آبادان 0؛ سه امتیاز مهم همراه با کلین شیت در حضور طرفداران

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس در روزی که بالاخره پس از یک سال و چندین ماه شاهد حضور تماشاگرانش روی سکوها بود، برابر نفت آبادان پیروز شد و ناکامی چند هفته اخیر را جبران کرد. میلاد سرلک در دقیقه 71 گل پرسپولیس را به ثمر رساند. با این پیروزی پرسپولیس 11 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و نفت آبادان نیز با 4 امتیاز پانزدهم شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی(از دقیقه 64 عبدی)، میلاد سرلک، احسان پهلوان(از دقیقه 26 کامیابی نیا)، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه (کاپیتان)، عیسی آل کثیر(از دقیقه 93 ابراهیمی)

ترکیب نفت آبادان: احمد گوهری، محمد بختیاری، حکیم نصاری، شروین بزرگ، طالب ریکانی(از دقیقه 87 امیری)، امید خالدی، امید حامدی فر، میثم تهدیست(از دقیقه 79 تهامی)، محمد طیبی، مهدی حنفی، امیر حسین فرهادی(از دقیقه 46 غبیشاوی)

کارت زرد: مهدی ترابی از پرسپولیس / احمد گوهری و طالب ریکانی از نفت

توضیح گل:

پرسپولیس 1 - صنعت نفت 0 (دقیقه 72 - میلاد سرلک): حرکت بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ باعث شد تا توپ به میلاد سرلک برسد و او با ضربه تماشایی از زاویه بسته دروازه را گشود تا پرسپولیس به گل برسد.

لحظات حساس:

دقیقه 16: ارسال دیدنی وحید امیری از جلوی آل کثیر گذشت و او نتوانست توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه 30: پس از برخورد مهدی ترابی با محمد طیبی در محوطه جریمه و افتادن روی زمین، در حالی که طرفداران پرسپولیس به گرفتن پنالتی امیدوار بودند، داور به علت تمارض به ترابی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 42: ارسال بلند شیری با ضربه سر کم جان آل همراه بود که روی دروازه گوهری خطر خاصی را ایجاد نکرد.

دقیقه 48: آل کثیر به صورت اتفاقی صاحب موقعیت شد اما تعلل او باعث شد تا مدافع صنعت نفت سر برسد و روی توپش تاثیر بگذارد.

دقیقه 53: ضربه شروین بزرگ با سیو حامد لک همراه شد.

دقیقه 54: ارسال شیری از لب خط با ضربه روی پای آل کثیر همراه شد که گوهری در دو مرحله توپ را گرفت.

دقیقه 64: شوت کم دقت مهدی ترابی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 67: مهدی عبدی با دریبل یک بازیکن صنعت نفت شوت خود را روانه دروازه کرد که توپ به تیرک دروازه خورد. صحنه آهسته نشان داد که توپ در درون دروازه فرود آمده است.

دقیقه 85: پاس فرشاد فرجی به حامد لک از زیر پای او عبور کرد و در آستانه ورود به دروازه به تیرک خورد.

پرسپولیس بعد از سه بازی دور بودن از برد، در شرایطی که از امید زیادی برای برد مقابل نفت آبادان برخوردار بودند پشت سد اشتباهات داوری گیر افتاده اند. در نیمه اول این ملاقات مهدی ترابی با حرکت فردی خود در محوطه جریمه نفت آبادان به وسیله محمد طیبی متوقف شد که تصاویر این برخورد نشان می دهد که مدافع زردپوش با پای راست خود مانع از حرکت وی شده و ضربه ای به پنجه پای چپ هافبک سرخپوشان وارد نموده است.

در نیمه دوم هم حملات همه جانبه پرسپولیسی ها روی دروازه نفت آبادان راهی به دروازه حریف نمی یافت و این مهدی ترابی بود که بار دیگر در قامت هافبک آماده سرخ ها ظاهر شد و قصد داشت با ضربه خود تیمش را به نتیجه برساند. ضربه دیدنی ترابی با برخورد به تیرک افقی دروازه، از خط دروازه عبور کرد و بار دیگر به زمین بازگشت. هجوم بازیکنان به سمت داور و اعتقاد آنها به عبور توپ از خط و اعلام گل بی نتیجه بود و علی اصغر مومنی همچنان روی اشتباه خود پافشاری داشت و مدعی بود که توپ وارد گل نشده است.

دامنه اعتراضات به نیمکت پرسپولیس نیز کشیده شد و هجوم آنها به سمت یاری داور را در پی داشت تا یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و حمید مطهری در پی اعتراض در مورد این صحنه باشند. با این حال حضور داور بازی و حمایت او از یاری خود با سعی برای آرام کردن نیمکت پرسپولیس و دادن یک کارت زرد دیگر و اینبار به افشین پیروانی همراه بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1921

به "پرسپولیس 1 ، نفت آبادان 0؛ سه امتیاز مهم همراه با کلین شیت در حضور طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس 1 ، نفت آبادان 0؛ سه امتیاز مهم همراه با کلین شیت در حضور طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید