گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، قربانی: یک سر و گردن از آسیایی ها بهتر هستیم

به گزارش ایران عکس، ملی پوش کبدی ایران با ابراز خرسندی از پیروزی بر پاکستان مدعی شد، کبدی بازان ایران یک سر و گردن از دیگر تیم های آسیایی بهتر هستند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، قربانی: یک سر و گردن از آسیایی ها بهتر هستیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، محمد قربانی، ملی پوش کبدی ایران پس از پیروزی مقابل پاکستان گفت: خدا را شکر می کنم طبق تاکتیک مربیان توانستیم یک بازی خوب با پاکستان انجام دهیم. حریف خیلی سعی کرد کار را به حاشیه ببرد، آنها مانند مسابقات آسیایی در گرگان، سعی داشتند شرایط را به هم بریزند، اما ما اسیر حاشیه ها نشدیم و بازی را بردیم.

وی اضافه کرد: اینجا المپیک آسیایی است و نمی توانیم هیچ حریفی را دست کم بگیریم. برخی کشورها مثل هند و پاکستان فقط برای مدال می آیند، چون شانس مدال آنها فقط در این رشته است. سریلانکا خیلی سرمایه گذاری می نماید، اما ما از آنها بهتر هستیم و همه را شکست می دهیم.

ملی پوش کبدی ایران گفت: شرایط اقامتی ما بد نیست. دیگر به فاصله زیاد محل بازی ها تا دهکده عادت نموده ایم. ما فقط طلا می خواهیم و اجازه نمی دهیم چیز دیگری روی فکرمان تأثیر بگذارد. ما پله پله پیش می رویم. امروز کره شگفتی مسابقات را رقم زد و هند را برد. ما در نیمه نهایی باید هند را بریم.

قربانی در سرانجام اعلام نمود: با تشکر از رسانه ها که برای ما سنگ تمام گذاشتند، خواهش من این است که این حمایت ها هر چهار سال یکبار نباشد، بلکه برای بازی های لیگ و کشوری هم به کبدی توجه گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 491

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، قربانی: یک سر و گردن از آسیایی ها بهتر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، قربانی: یک سر و گردن از آسیایی ها بهتر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید