گیشه724 پیروز به دریافت جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال 1402 کشور در بخش کسب و کار های آنلاین شد

به گزارش ایران عکس، مجموعه گیشه724 با تلاش های خود در زمینه فروش انواع بلیط در حوزه های مختلف و ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان و بالاترین سرعت، توانست جایزه ملی مدیریت کسب وکارهای آنلاین را در سال 1402 دریافت کند.

گیشه724 پیروز به دریافت جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال 1402 کشور در بخش کسب و کار های آنلاین شد

این موضوع گیشه 724 را بیش از پیش به محبوبیت رسانده است. این جایزه همچنین نشان از اعتباری بالای مجموعه می دهد. پس دیگر برای دریافت بسکمک از خدمات آنلاین لازم نیست دغدغه یافتن مرجعی معتبر داشته باشید؛ گیشه 724 می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در ادامه با این مجموعه بیشتر آشنا می شویم.

اهمیت کسب جایزه ملی مدیریت کسب وکار از طریق مجموعه گیشه724

جوایز ملی همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. کسب این جایزه از طریق کسب وکار و مجموعه های مختلف به ما نشان می دهد که کسب وکار مورد نظر، خدمات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان و مخاطبان ارائه می دهد.

مجموعه گیشه724 توانست در سال 1402 پیروز به کسب جایزه ملی مدیریت کسب وکارها در بخش انلاین شود. این موضوع به ما کمک می کند تا با اطمینان خاطر بیشتری برای بهره مندی از خدمات مختلف، به سایت این مجموعه مراجعه کنیم.

این جایزه در دومین کنفرانس بین المللی و مدیریت کسب وکار، به فعالیت های مجموعه گیشه در بخش آنلاین تعلق گرفت. همچنین باید گفت این کنفرانس با مشارکت بیش از 163 سازمان، دانشگاه و مجموعه های مرتبط برگزار شد.

در این کنفرانس هر کسب وکار در بخشی که بهترین خدمات را ارائه داده بود، پیروز به دریافت جایزه ملی شد. مجموعه گیشه نیز با فعالیت در بخش آنلاین و ارائه چندین سرویس مختلف توانست جایزه ملی را در سال 1402 به دست بیاورد. اما چه خدماتی در این سامانه عرضه می شود؟

مجموعه گیشه724 را بهتر بشناسیم

گیشه 724 پیشرفته ترین سامانه فروش بلیط استخر ها، پارک های آبی، سینما ها ، هواپیما و ... با بیشترین تعداد پذیرنده تخصصی در تمام کشور است. این سامانه درحوزه آنلاین و آفلاین مرتبط، فعالیت و آمیزه ای از متُدهای نوین تجارت الکترونیک بوده و همواره سعی داشته خدماتی با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه دهد.

یکی از ویژگی های مجموعه گیشه 724 باشگاه مشتریان منحصربه فرد آن، همراه با قرعه کشی ماهانه و سالانه است. در این سامانه می توانید به راحتی و با چند کلیک بلیط بخرید و در همان لحظه نیز استفاده کنید.

هیئت مدیره و موسسان این مجموعه دارای بیش از یک دهه سابقه فعالیت در حوزه های مختلف هستند. بالابردن قدرت خرید در حوزه ورزش و تفریحات برای عموم مردم، از مهم ترین فعالیت های آنان به شمار می آید.

از دیگر خدمات گیشه724 می توان به توسعه خدمات، کارت های ورزشی، وفاداری بنگاه های مالی و باشگاه مشتریان اشاره کرد. همچنین سازمان ها و ارگان ها می توانند از خدمات این سامانه با مزایای بسیار مناسبی استفاده کنند.

انواع خدمات گیشه724

سامانه گیشه یک سامانه کامل و جامع است که به شما در زمینه های مختلف به صورت انلاین کمک می کند. برای بهره مندی از خدمات مختلف و متنوع این مجموعه کافی است روی آن کلیک کنید. در ادامه برخی از خدمات گیشه 724 را برای شما شرح می دهیم.

خرید بلیط استخر و پارک های آبی

یکی از مهم ترین سرویس های مجموعه گیشه724 امکان خرید بلیط استخر در کوتاه ترین زمان است. علاوه بر این شما می توانید تمام خدمات استخرهای مختلف را بررسی کرده و با در نظر گرفتن هزینه بلیط، هر کدام که از نظر هزینه یا امکانات بهتر بود؛ انتخاب کنید.

لازم به ذکر است در این سامانه امکان رزرو بلیط با کمترین نرخ یا بهتر بگوییم با استفاده از تخفیف های ویژه وجود دارد. چراکه سامانه گیشه در کنار ارائه خدمات مناسب، سعی دارد با کاهش هزینه ها به افراد کمک کند برای استفاده از خدمات تفریحی و ورزشی دغدغه هزینه بالای آنها را نداشته باشند.

خرید بلیط هواپیما از مجموعه گیشه724

برای اینکه بتوانید از خدمات، امتیازها و تخفیف های سرویس پرواز این مجموعه بهره مند شوید؛ لازم است ابتدا در سامانه گیشه724 ثبت نام کنید. با این کار می توانید بلیط های هواپیما به مقصد شهرهای مختلف را در بهترین قیمت مشاهده کرده و با توجه به مقصد و زمان سفر خود، مناسب ترین بلیط را رزرو کنید.

در این سامانه پرداخت به صورت کاملا امن انجام خواهد شد. همچنین باید گفت ضمن اینکه بلیط آنی و خیلی سریع برای شما صادر می شود؛ امکان ابطال آن نیز فراهم است. پس بدون نگرانی بلیط خود را به صورت آنلاین از مجموعه گیشه724 رزرو کنید.

بلیط سینما

آگاهی از فیلم های در حال اکران و انتخاب سینمایی که درحال حاضر به پخش آن مشغول باشد؛ به خصوص در شهرهای بزرگ کمی مشکل است. دلیل این موضوع نیز به تعداد سینماهای فعال و فیلم های درحال اکران مربوط می شود.

مجموعه گیشه 724 خدمات فروش بلیط را نیز به سامانه خود افزوده تا افراد بتوانند تمامی فیلم های درحال اکران را ببینند و با انتخاب یکی از آنها، به صفحه سینماهایی که یک چند سانس از آن را پخش می کنند منتقل شوند.

با این سرویس دیگر لازم نیست صفحات سینماهای مختلف را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. تنها کافی است پس از انتخاب فیلم مورد نظر، استان خود را معین کرده تا لیست سینماها برای شما نمایش داده شود.

پارک ها و مراکز تفریح

استفاده از خدمات تفریحی و پارک هایی که با امکانات مختلف ساخته شده اند در تمامی فصل های سال طرف دار دارد. اما چگونه می توان بلیط این مراکز یا بازی های مجذوب کنندهی را که ارائه می دهند؛ تهیه کرد؟

با توجه به روزمرگی ها و دغدغه های کاری زیاد، اینکه بتوانید یک روز در هفته یا ماه را به همراه خانواده یا دوستان در مراکز تفریحی سپری کنید؛ می تواند روی روحیات شما تاثیر بسیار زیادی بگذارد. درصورتی که بتوانید بلیط بازی ها را با تخفیف تهیه کنید؛ قطعا خوشحالی شما چند برابر می شود.

مجموعه گیشه724 انواع بلیط پارک ها و مراکز تفریحی را با تخفیف های مجذوب کننده در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از یک دورهمی محبت آمیز یا خانوادگی بیشترین استفاده را داشته باشید. از این تفریحات علاوه بر استخر و پارک های آبی می توان به اتاق فرار، شهربازی بچه ها و بازی های گروهی اشاره کرد.

ثبت نام در کنفرانس ها

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن بسکمک از خدمات، لازم است شرکت در ورکشاپ های آموزشی را در اولویت خود قرار دهید. به طور کلی سمینارهای مختلف می توانند به افزایش دانش و سطح علمی ما کمک کنند.

همچنین ورک شاپ ها اگر در زمینه شغلی ما برگزار شوند؛ تاثیر بسیار زیادی بر پیروزیت ما خواهند گذاشت. پس شرکت در آنها با توجه به نیازی که هر روزه در مشاغل به وجود می آید؛ به امری ضروری تبدیل شده است.

مجموعه گیشه724 با در نظر گرفتن این الزامات اقدام به ارائه سرویسی بسیار مجذوب کننده کرده و افراد می توانند با مراجعه به این بخش سامانه، از کنفرانس ها و ورکشاپ های موجود اطلاع یابند و در صورت نیاز در آنها شرکت کنند.

جمع بندی

مجموعه گیشه724 سامانه ای است که در زمینه ارائه انواع خدمات به صورت آنلاین و در مواردی نیز حضوری فعالیت می کند. با مراجعه به وب سایت این مجموعه با تنوع بسیار زیادی از خدمات روبه رو خواهید شد.

کیفیت این خدمات بسیار بالا است و به همین دلیل مجموعه گیشه توانست در سال 1402 جایزه ملی مدیریت کسب وکارها در زمینه آنلاین را کسب کند. این جایزه در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت کسب وکارها به گیشه724 تعلق گرفت.

از خدمات آنلاینی که در این سامانه ارائه می شود و دلیل کسب این جایزه شده اند می توان به خرید بلیط سینما، پارک ها و مراکز تفریحی، استخر و پارک های آبی، ثبت نام در کنفرانس ها و خرید بلیط هواپیما اشاره کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2283

به "گیشه724 پیروز به دریافت جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال 1402 کشور در بخش کسب و کار های آنلاین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیشه724 پیروز به دریافت جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال 1402 کشور در بخش کسب و کار های آنلاین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید