یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از بندبازی تا شکار عسل

به گزارش ایران عکس، در هفته ای که گذشت، نشنال جئوگرافی در عکس های روز خود عکس های بی نظیری را از بندبازی روی دره تا شکار عسل در نپال انتخاب نموده است.

یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از بندبازی تا شکار عسل

در عکس های روز نشنال جئوگرافی از شنبه تا آدینه هفته گذشته، تصاویر مجذوب نماینده و دیدنی از جمع نمایندگان پلاستیک در بنگلادش، استراحت یک کیمن در کف رودخانه، غروب خورشید در چک، برداشت پنبه در چین، پرواز یک عقاب در ارتفاع پایین و جمع آوری عسل وحشی در نپال دیده می شود.

عبور از بند

برندن پترسون در حال بندبازی در بولدر کلرادو است. این نوع بندبازی در ارتفاع زیاد و بالای دره انجام می شود.

بازیافت

یک آشغال جمع کن در داکا بنگلادش جعبه های پلاستیکی بی مصرف را جمع آوری نموده تا دوباره آن ها را بفروشد. طی تحقیقات اخیر داکا آلوده ترین شهر جهان نام گرفته است.

در انتظار شکار

این کیمن که نوعی تمساح کوچک است، در حال استراحت در کف رودخانه فورموسو برزیل است. کیمن ها از ماهی ها و پرنده های کوچک تغزیه می نمایند و خود آن ها نیز طعمه آناکوندا ها و پلنگ ها می شوند.

غروب چک

غروب خورشید بر فراز پل چارلز در پراگ. قدمت این پل تاریخی به قرن 14 میلادی برمی شود و 30 مجسمه قدیس در امتداد آن قرار گرفته است.

برداشت پنبه

هرساله در فصل پاییز هزاران کارگر در شین جیانگ جمع می شوند تا از مزارع، پنبه برداشت نمایند. شین چیانگ بزرگ ترین تولیدنماینده پنبه در چین است و چین نیز بزرگ ترین صادرنماینده پنبه در جهان محسوب می شود.

پرواز در ارتفاع پایین

یک عقاب دم سفید در حال پرواز در نزدیکی سطح آب در جمهوری چک است. این گونه از عقاب ها یکی از بزرگ ترین مرغان شکاری در جهان است که طول آن ها هنگام باز کردن بال هایشان به 2.5 متر می رسد.

شکارچیان عسل

در روستای دورافتاده بوجومگ در نپال شکارچیان عسل به ارتفاعات بلندی در راستای صخره ها می فرایند تا عسل طبیعی جمع آوری نمایند. این شکارچیان صدها متر در ارتفاع از طناب آویزان می شوند تا به عسل دسترسی داشته باشند.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2001

به "یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از بندبازی تا شکار عسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از بندبازی تا شکار عسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید