تور کانادا: 6 توصیه برای کار کردن در کانادا

به گزارش ایران عکس، کار کردن در کانادا تحت قوانین خاص بازار کار این کشور است. برای پیشگیری از وقوع مسائل احتمالی توصیه می گردد که با ضوابط حاکم بر بازار کار این کشور آشنا باشید. در ادامه به 6 نکته اساسی که برای کار کردن در کانادا باید در نظر بگیرید، اشاره خواهیم کرد.

تور کانادا: 6 توصیه برای کار کردن در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

1. پیش از آغاز به کار با کارفرمای خود قرارداد منعقد شده را امضا کنید. بدون سند و مدرک استخدام، در صورت ایجاد اختلاف با کارفرما ممکن است نتوانید حقوق خود را احیا کنید.

2. همواره بابت هر پرداختی، درخواست سند و فیش حقوقی کنید و این فیش ها را نزد خود و در جایی امن نگه دارید.

3. فیش های حقوقی خود را چک کنید تا از کسر شدن مالیات های ضروری اطمینان حاصل نمایید. عدم کسر مالیات در کانادا غیر قانونی است.

4. در مشاغلی که حقوق آن به صورت نقدی پرداخت می گردد کار نکنید(بدون قرارداد، بدون فیش حقوقی). این مشاغل در کانادا غیر قانونی هستند، زیرا مدارکی مبنی بر پرداخت مالیات کارگران در این مشاغل وجود ندارد.

5. اصول اساسی قوانین کار در کانادا را یاد بگیرید. این قوانین شما را در برابر تبعیض محافظت می نماید و احساس امنیت را در محل کارتان افزایش می دهد.

6. اطمینان حاصل کنید که حقوقتان از حداقل عایدی پایین تر نباشد.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1714

به "تور کانادا: 6 توصیه برای کار کردن در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: 6 توصیه برای کار کردن در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید