اتمام کار مدارس و منازل تعمیری سیل زده خوزستان

به گزارش ایران عکس، معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: در خوزستان 78 مدرسه تعمیری و 35 مدرسه احداثی داشتیم و در این زمینه همه مدارس تعمیری به اتمام رسیده و 10 مدرسه نیز به طور کامل احداث شده است.

اتمام کار مدارس و منازل تعمیری سیل زده خوزستان

به گزارش خبرنگاران، بابک دین پرست امروز، 9 مهرماه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده روستای شاکریه در شهرستان دشت آزدگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دستور وزیر کشور در این منطقه حضور پیدا کردم تا بازدیدی از روند ساخت و ساز این مناطق داشته باشم و گزارشی را به وی ارائه دهم.

وی اضافه کرد: پس از سیلابی که در بسیاری از مناطق کشور داشتیم، وزارت کشور مسئولیت پیگیری اجرای مصوبات را در این مناطق به عهده دارد و در این زمینه پیگیر اقدامات اجرا شده در مناطق سیل زده هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور شرح داد: امروز در بازدیدی که از مناطق مختلف روستای شاکریه در شهرستان دشت آزادگان انجام شد، شاهد اقدامات بسیار خوبی در این مناطق بودیم.

دین پرست بیان کرد: از مهمترین اقداماتی که می توان در این منطقه به آن اشاره کرد، بحث پایان اقدامات اجرا شده در بحث مسکن های تعمیری است. همچنین کار مسکن های احداثی با پیشرفت بسیار خوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: در خوزستان 78 مدرسه تعمیری و 35 مدرسه احداثی داشتیم که در این زمینه کار همه مدارس تعمیری به اتمام رسیده و 10 مدرسه نیز به طور کامل احداث شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: 20 مدرسه نیز که وسعت آن ها بالاتر است و نیاز به هزینه بیشتری برای ساخت دارند تا پایان آبان ماه به اتمام خواهند رسید تا دانش آموزان بتوانند در آن مدارس به تحصیل بپردازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 431

به "اتمام کار مدارس و منازل تعمیری سیل زده خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام کار مدارس و منازل تعمیری سیل زده خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید