اثرات اختلال اینترنت بر کسب و کارها

به گزارش ایران عکس، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران می گوید با توجه به اتفاقات اخیر و اختلال هایی که در ارائه بعضی خدمات اینترنتی به وجود آمده، کسب و کارها با مشکلاتی نو روبرو شده اند.

اثرات اختلال اینترنت بر کسب و کارها

حسین سلاح ورزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ایران در سال های گذشته توانسته در بخش آی تی موفقیت های قابل توجهی به دست آورد و همین پیشرفت باعث شده بسیاری از نخبگان به جای فکر به خروج از کشور، به ماندن و کار کردن در حوزه های مختلف ترغیب شوند.

وی اضافه کرد: با ایجاد ثبات در ارائه این خدمات می توان انتظار داشت که چه صاحبان کسب و کار و چه متخصصان فعال در این حوزه به کار خود ادامه دهند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه امروز چند میلیون نفر کسب و کار و عایدی خود را بر مبنای فضای مجازی تعریف نموده اند، گفت: باید کوشش کنیم با کاهش محدودیت و اختلالات، این گروه بزرگ را از نگرانی برای آینده بیرون بیاوریم.

سلاح ورزی اضافه کرد: امروز بخش زیادی از فعالان مالی نیز در حوزه تجارت و ارتباط با شرکت های خارجی از بستر اینترنت استفاده می نمایند و تداوم مسائل می تواند فعالیت آنها را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

وزیر ارتباطات روز دوشنبه خاطرنشان کرد: دو روز است که هیچ محدودیتی به غیر از محدودیت بر دو پلتفرم آمریکایی اینستاگرام و واتس آپ آن هم به دلایل امنیتی، وجود ندارد و محدودیت هایی که در روزهای گذشته در برخی ساعات روز در سطح بین المللی و بنا به ملاحظات امنیتی و دستور نهادهای امنیتی ایجاد می شد برداشته شده است. فقط تنها محدودیتی که وجود دارد برای این دو پلتفرم است که تصمیم گیری درباره آنها باید در مراجعی که ذی صلاح هستند و دستور آن را ابلاغ کردند دنبال گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2151

به "اثرات اختلال اینترنت بر کسب و کارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثرات اختلال اینترنت بر کسب و کارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید