احیای باغ ملی 33 هکتاری رامسر قصه پرغُصه شده است

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، محمد آزاد صبح شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر برگزار گردید با بیان اینکه در فرماندهی اقتصاد مقاومتی دو شهرستان ساری و رامسر انتخاب شدند گفت: رامسر در حوزه صنایع دستی و کشاورزی فعالیت خوبی دارد.

احیای باغ ملی 33 هکتاری رامسر قصه پرغُصه شده است

وی اضافه نمود: اقدامات موثر و کارآمدی در اقتصاد مقاومتی داشته باشیم و در آینده از این اهداف رونمایی میگردد تا به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر با اشاره به اینکه بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرستان رامسر راه اندازی شد توضیح داد: نسبت به کیفیت بخشی این بازارچه باید کوشا باشیم تا نمادی از بازارچه اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

وی اضافه نمود: در راستای ایجاد دهکده سلامت بخشی از کار اداری و اجرایی آن در حال اجرا است و تسهیلات آن توسط کارگروه اشتغال نهایی می گردد.

فرماندار رامسر گفت: پارک جنگلی دالخانی 147 هکتار پارک طبیعی بوده و مشاور مطالعات خود را انجام داده و در این حوزه بعضی اقدامات اولیه انجام شد و این طرح با حمایت سرمایه گذاران با اقدامات اجرایی و عملیاتی بهره برداری می گردد.

محمد آزاد خاطر نشان کرد: رامسر دارای 20 کیلومتر ساحل بوده و در حاشیه نقاط شهری و روستایی واقع شده و در حوزه بوم گردی که ظرفیتهای خوبی دارد اقداماتی انجام شد.

وی توضیح داد: در حوزه صنایع دستی ظرفیت بسیار خوبی داریم که شناسایی شد و بدنبال برنامه ریزی خوب و مدونی هستیم که در آینده نزدیک رسانه ای می گردد.

وی با اشاره به اینکه سازمانها و نهادها برندهای شهرستان را در معرض دید قرار دهند گفت:در حوزه گردشگری و صنایع دستی در شهری که ماهیت و ذات گردشگری دارد تمامی خدمات و صنعت و تمامی بخش ها در این راستا فعال هستند و اقدامات خوبی انجام خواهیم داد.

محمد آزاد در ادامه اضافه نمود: در بخش اصلاح نژاد دام، گل و گیاهان و شیلات اقدامات موثری انجام شد.

وی توضیح داد: شهرستان نمونه گردشگری رامسر با داشتن آبگرمهای معدنی ظرفیت خوبی در این بخش دارد که مورد استقبال گردشگران و مسافران قرار گرفته است و هتل های رامسر ظرفیت بزرگی در بخش گردشگری هستند.

فرماندار رامسر گفت: در ورزش های آبی موفقیت های خوبی داشتیم و در رشته های مختلف ورزشی شهرستان رامسر ورزشکاران خوش درخشیدند.

فرماندار رامسر با تاکید بر اینکه مدیران شهرستانی بصورت شبانه روزی فعالیت داشته باشند اضافه نمود: مدیران با کوشش و پیگیری مسائل شهر و مردم عصرها نیز در محل کار خود حضور داشته باشند تا جوابگوی مردم باشند.

وی با انتقاد از روند نامناسب احیای باغ 33 هکتاری و استفاده بهینه از آن در راستای توسعه گردشگری و ایجاد فضای مناسب فرهنگی و تفریحی گفت: باغ 33 هکتاری به عنوان قصه پر غصه درام تبدیل شده که باید نسبت به احیای آن جهت توسعه گردشگری و فرهنگی کوشا باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 128

به "احیای باغ ملی 33 هکتاری رامسر قصه پرغُصه شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای باغ ملی 33 هکتاری رامسر قصه پرغُصه شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید