ادامه تابو شکنی در صدا و سیما ، آموزش تربیت جنسی بچه ها

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران : برنامه مثبت تربیت روزهای سه شنبه ساعت 9 و 10 دقیقه روانه آنتن می شود و هدف اصلی این برنامه ارائه آموزه های لازم به والدین در خصوص تربیت جنسی فرزندان به منظور پیشگیری از سوء استفاده جنسی است.

ادامه تابو شکنی در صدا و سیما ، آموزش تربیت جنسی بچه ها

به گزارش خبرنگاران ،موسی نظری، تهیه کننده درباره برنامه مثبت تربیت توضیح داد: این برنامه به صورت زنده روزهای سه شنبه ساعت 9 و 10 دقیقه به مدت 45 دقیقه پخش می شود. با توجه به دغدغه های مدیر رادیو سلامت و مدیر گروه، نسبت به مباحث گسترده حوزه اجتماعی برنامه مثبت تربیت تولید و پخش می شود. این برنامه با هدف ارائه آموزه های لازم به والدین در خصوص تربیت جنسی فرزندان به منظور پیشگیری از سوء استفاده جنسی بچه ها تولید می شود.

وی ادامه داد: ما در این برنامه به والدین آموزش دادیم که چطور جوابگوی سئوالاتی از جنس تربیت جنسی به بچه هاشان باشند. به عنوان مثال بچه ها در سنین کودکی سئوالاتی از این جنس برایشان مطرح می شود که چطور به دنیا آمدند؟ و ... ما به والدین یاد می دادیم که چطور پاسخ چنین سئوالاتی را به بچه ها بدهند، زیرا در این مواقع این سئوال برای والدین مطرح می شود که چگونه باید پاسخ فرزندان شان را بدهند. در واقع آموزش تربیت جنسی فرزندان را به والدین می دهیم که جزو مباحث بسیار حساس و مهم است، زیرا توجه والدین اهمیت به سزایی در این حوزه دارد.

این تهیه کننده ادامه داد: در حال حاضر مباحث مربوط به بچه ها را تمام کردیم و به نوجوانی رسیده ایم. حالا جوابگوی سئوالات والدین برای این مقطع سنی از فررزندان شان هستیم. البته هرازگاهی هم نقبی به مباحث گذشته می زنیم تا والدینی که اخیرا به جمع مخاطبین برنامه مثبت تربیت رادیو سلامت ملحق شدند، آموزش های لازم را دریافت کنند. این برنامه به والدین و نوجوانان آموزش می دهد چطور در مقطع حساس نوجوانی مراقبت کنند تا مبادا درگیر آسیب های اجتماعی شوند. مسلماً این برنامه در زندگی آینده فرزندان مان هم تاثیرگذار است، زیرا وقتی آنها از آسیب های اجتماعی به سلامت عبور کنند، حتماً زندگی موفقی در آینده خواهند داشت و در زندگی زناشویی آنها تاثیرگذار است. این برنامه کمک زیادی به والدین در حوزه تربیت جنسی می کند. ضمن اینکه والدین می توانند سئوالات خودشان را از کارشناس مربوطه جویا شوند. این برنامه دو کارشناس ثابت دارد که هر دو فوق تخصص سلامت جنسی هستند. مردم می توانند به واسطه برنامه مثبت تربیت روزهای سه شنبه سئوالات شان را از دکتر زهرا سلمانی و دکتر علی آذین جویا شوند.

برنامه مثبت تربیت با اجرای لی لا علو سه شنبه ها از رادیو سلامت پخش می شود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1601

به "ادامه تابو شکنی در صدا و سیما ، آموزش تربیت جنسی بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تابو شکنی در صدا و سیما ، آموزش تربیت جنسی بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید