اعلام نتایج جشنواره الگوهای برتر یاددهی یادگیری آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش ایران عکس، تهران (پانا) - از سوی معاونت برنامه ریزی آموزش و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی نتایج مرحله کشوری جشنواره الگوهای برتر یاددهی یادگیری سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد.

اعلام نتایج جشنواره الگوهای برتر یاددهی یادگیری آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، اغلب تحولات بزرگ در آموزش و پرورش ریشه در تجربیات و کوشش علمی و عملی معلمان هوشمند و آینده نگر داشته اند. امروزه معلمان توانسته اند با به کارگیری علم و فناوری های نو اطلاعاتی، ابزار و روش هایی نو خلق نمایند و کلاس درس را از محدوده های چهار دیواری خارج نمایند و در فضایی نو از تکنولوژی قرار دهند. از این رو دیگر نمی توان از روش های معمول آموزش سنتی انتظار معجزه داشت و به آن ها پای بند بود. بنابرین یکی از نمودهای ورود فناوری اطلاعات به حوزه آموزش تغییر ماهیت آموزشی و پیدایش محتوای الکترونیکی است که انتخاب شیوه آسان، در دسترس ، انعطاف پذیر و مقرون به صرفه و در نهایت قابل سنجش در یک جامعه اطلاعاتی را میسر می نماید.

دراین راستا جشنواره الگوهای برتر یاددهی - یادگیری فرصت مغتنمی است تا تمامی کوششگران عرصه آموزش و پرورش استثنایی به تقویت دانش، بینش و نگرش خود پرداخته تا از این طریق ارتقای کیفیت آموزش و پرورش این گروه از بچه ها و دانش آموزان حاصل گردد.

نتایج این جشنواره را اینجا دریافت کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1870

به "اعلام نتایج جشنواره الگوهای برتر یاددهی یادگیری آموزش و پرورش استثنایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج جشنواره الگوهای برتر یاددهی یادگیری آموزش و پرورش استثنایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید